Afdruk mogelijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Afdruk mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 23:47

Ik heb 2 foto's waar ik de pony erg leuk op vind en alhoewel ze niet perfect zijn zou ik ze toch graag laten afdrukken (30x40), alleen, de achtergrond is heel slecht :( Het zijn gewoon foto's genomen tijdens het spelen en de dagelijkse bezigheden, dus had niet de tijd om er echt werk van te maken zeg maar, het zijn toevalsfoto's, maar vind ze eigenlijk toch wel leuk ..

Wat denken jullie, valt er nog iets aan te doen?

Afbeelding

Afbeelding

Foto's zijn door mij wat donkerder gemaakt door bewerking, de originele foto is lichter, moest iemand het idee hebben dat ze te donker zijn ;) Ik weet dat de 2e niet geheel scherp is, maar dat stoort mij niet meteen, de achtergrond daarentegen wel := Ik heb ze wat uitgesneden dus op de originele is er nog een stuk meer achtergrond te vinden...

Youknowme

Re: Afdruk mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 00:01

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo storen..

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 08:31

de achtergrond valt inderdaad best mee ;) ik stoor me er niet aan, wat je wel zou kunnen doen is de achtergrond wazig maken in photoshop ;) dat kan ook al weer wat schelen :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 08:46

30x40 is best groot voor foto's die niet haarscherp zijn. Weet je zeker dat je het niet erg vind als dat nog duidelijker opvalt? En ik zou voor het vergroten sowieso de originele foto gebruiken, dus niet de bijgesneden versie.

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 09:40

Ik denk dat het wel kan :j maar dan inderdaad wel met de orriginele versie.
Alleen zou ik wel de fotos ietsje lichter maken. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 09:47

Zou je anders de originele foto es willen plaatsen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 12:01

Dit zijn de originele .. (alleen natuurlijk wel verkleint :+ ).

Afbeelding

Afbeelding

Mbt tot het niet geheel scherp zijn denk ik niet dat me dat heel hard stoort .. Misschien wel als ik de poster in handen heb maar dat is dan pech gehad := Het is omdat waar ik altijd mijn foto's laat afdrukken ze deze maand een actie hebben waarbij je eigenlijk bijna niks betaald voor je poster, en vandaar dat ik deze foto's wilde doen, omdat ik hem daar zo leuk op vind en het is eens iets wat wat ik zelf heb gemaakt :+ Heb ook gekeken naar foto's van vorige zomer enzo, maar ik heb eigenlijk niet echte actiefoto's van hem (behalve tijdens het longeren of rijden) en daar wilde ik toch graag eens een foto van .. Heb natuurlijk wel de shoot van Hypofocus maar die kan ik dan weer niet via "mijn" site bestellen en ik vind hem zoals hier, gewoon in het dagelijkse leven zeg maar, ook wel wat hebben. Als jullie nog kunnen volgen :')

Misschien .. als iemand tijd en zin heeft ... In dit topic staan zowat alle mooie/leuke foto's van 2009 (pas op, het zijn er veel :+ ). Niet allemaal afdrukwaardig natuurlijk, maar misschien zit daar iets bij wat jullie eerder zouden laten afdrukken op posterformaat?
[EJL-ITP] 2009 - Het jaar waarin ik mijn 1e poonie kocht

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 15:54

Tja, je moet doen wat jij zelf wil, want het hangt bij jou aan de muur. Ik vind de versies hierboven mooier, dat donkere vond ik té donker. Ik neem aan dat je het kade en © niet laat meevergroten? ;)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 16:00

Bij de eerste foto, als je die gaat uitvergroten denk ik dat het witte raam erg gaat overheersen. Overigens zijn ze inderdaad niet goed scherp en wordt dat ook alleen maar slechter als ze uitvergroot worden.
Mijn tip: Maak (of laat maken) nieuwe goed scherpe foto's van het paard met een rustigere achtergrond.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 16:01

Ja, maar er is nu een actie. ;)

TS: ik geef Frozenstar wel gelijk, ik zou gewoon een mooie foto laten maken en die vergroten...dat zou ik persoonlijk liever hebben dan die paar euro minder...

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 16:03

Ik zou toch voor de foto van Hypofocus gaan, maar dat is persoonlijke smaak :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 16:04

Ik heb ook gelijk even gezocht naar die foto en ja....ik zou ook die doen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 16:09

Hmmja .. misschien toch maar wachten .. Ze zullen vast ooit nog wel eens een actie hebben en tegen die tijd heb ik misschien wel foto's die op alle punten ok zijn :Y) :)

Edit; natuurlijk zijn die van Hypofocus een stuk mooier, echter moet je die via haar laten afdrukken en zijn de prijzen daar ook naar :') Heb er al een heel aantal op 10x15 maar groter gaat 'm toch even niet worden :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 16:12

Oja dat is waar...nouja, dan wacht je toch. :)

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:57

ik zag je foto's maar vind ze wel hel leuk!

ik dacht als je misschien bij foto 1 de achtergrond wazig maakt dat ie der dan wel uit spring, zeg maar.
dus heb even gekeken en geprutst in photoshop en dit kreeg ik eruit. misschien vind je het wat? ;)
ik heb even de c erop gezet omdat jou © niet helemaal zichtbaar meer was ;)

dit is natuurlijk wel ff snel prutswerkje maar het kan netter :+
Afbeelding