[FOTO] Eline

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

[FOTO] Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 20:37

Hoi :D ,

vandaag met Eline van alles geprobeerd. Ik denk dat de meningen erg verveeld zullen zijn over het licht. Ik zelf vind het wel leuk eens iets anders. Ben benieuwd wat jullie er van vinden ?
© Xeniafotografie.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 13-02-10 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 1 foto verwijderd i.o.v. met ts

Six

Re: [FOTO] Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 17:49

Ik vind de tweede erg mooi!
Spannend contrast tussen licht en schaduw maar het is ook weer niet too much :) Ja, fijn beeld!

De rest spreekt me minder aan, 1 en 3 vind ik het licht te hard en foto 4 vind ik de foto te gelig tonen.. misschien zwart wit? :)

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 18:58

Ik vind juist die 1e en 4e lekkere platen. Wat heeft dat meisje ongelooflijk mooie ogen :)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 11:09

Ik vind de eerste de mooiste foto uit de hele serie.
De omzetting vind ik ook erg fijn kijken trouwens..
Mooie elegante pose, terwijl haar gezicht uitdagend staat :D
Het harde licht vind ik er helemaal bij passen.
De schaduw op de hand is in zijn geheel niet storend. Maar de schaduw onder op het kleedje weer wel..

De rest van de foto's doen mij niet zo heel veel. De schaduwen vind ik persoonlijk niet zo mooi. En de laatste vind ik te recht van voren genomen. Overigens heeft dit alles met smaak te maken en zegt niets over de foto zelf :)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 23:45

Foto 1 ga ik mee met This_is_me mooiste van de reeks.
Kwa compositie vind ik de laatste ook erg mooi maar niet helemaal scherp en erg geel
Foto 2 is te donker en heeft een storende achtergrond.
Foto 3 is haar gezicht overbelicht

Over het algemeen vind ik dat je de compositie aardig goed voor elkaar hebt en leuk speelt met de uitsnede. Niet het hele gezicht maar ook niet storend uitgesnede.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 11:34

Bedankt voor de leuke reactie's :D
hier kan ik wel wat mee

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 14:07

Mooi!
Overigens op de laatste foto heb je een raam op de achtergrond waardoor je enorm tegenlicht hebt als je dat probeerd te voorkomen zal je een veel fijner plaatje krijgen.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 14:24

Ik vind jou zo goed hè! Als ik door iemand een fotoshoot van mezelf zou willen laten doen dan zou jij het zijn...
Maarja, helaas, afstand hè :\ (ik meen me te kunnen herinneren dat je vrij ver woont)

Qua licht vind ik de eerste het fijnst kijken, maar de foto (de stijl) vind ik niet geweldig. Ik denk dat dat aan de kleur ligt. De compositie vind ik opzich namelijk prima.
Van de tweede vind ik juist de compositie het mooist! Alleen jammer van het licht, het heeft wel iets, maar de contrasten zijn net wat te groot, waardoor het niet prettig kijkt.
De derde is een mooie plaat, maar weer dat licht. Een beetje overbelichting kan best mooi zijn, maar hier is het overdreven en zie je gewoon geen vormen meer in het gezicht.
De laatste vind ik echt mooi, een prettig sfeertje. Het heeft iets zomers, iets warms. Het licht in haar oog stoort me het meest bij deze foto.

Ik heb beter werk van je gezien, maar ik vind deze shoot alsnog enorm goed! Technisch wat minder maar qua ideeën gewoon weer even geweldig.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 21:43

Jaimy geweldig wat je zegt doet me echt wat

bedankt allebei voor het uit gebreide commentaar
bedankt :+: