[ART] all stars eigen print

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

[ART] all stars eigen print

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 19:52

Weet niet of dit onder [TEK] valt..

Ik had laatst hele goedkope wit/beige soort plastic/kunststof nep all stars gekocht, met een gladde buitenkant dus. Ik droeg ze uiteindelijk niet omdat ik helemaal niet van opvallende witte schoenen houdt :+ dus heb ik met een benzinestift er zelf een printje op gemaakt, ook de randen langs de veters en de flap onder de veters heb ik helemaal zwart gekleurd. deze printjes maak ik altijd en overal (schriften, agenda's, bureau, overal... :oo Zelf vind ik de schoenen wel leuk gelukt, ben er een beetje trots op, hoop dat ze mooi blijven en niet uitlekken als ik ze draag. Wil nog een paar maken met 1 detail uit deze print maar dan over de hele schoen (op de eerste foto zie je bovenaan aan de kant van de veters bij de rechterschoen van die boogjes, zo wil ik nog een paar schoenen helemaal inkleuren.

bewerkte foto om de kleuren uit te laten komen (zwart wit met contrast)
Afbeelding

echte foto
Afbeelding

Afbeelding

groetjes Katja
Laatst bijgewerkt door Lontje op 08-02-10 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TEK] -> [ART]

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 19:54

Ik vind ze leuk geworden!
Ben benieuwd of het goed blijft zitten!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 19:56

dank jullie wel! ik ga ze zeker dragen dus zal kijken of het blijft. de stift zegt: wasserfest auf allen Materialien

Naborah

Re: [TEK] all stars eigen print

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:42

STOER!
Ik hoop echt dat het blijft zitten. Wel origineel! (Alleen ben ik niet zo creatief :') )

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:43

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal onnodig korte berichten verwijderd. Graag zien we dat je wat meer verteld dan alleen 'wauw wat mooi'. Vertel waarom je het mooi vind en geef tips. Of vertel juist wat je niet mooi vind.