Vorig jaar opende ik een wedstrijd op bokt waarbij je een foto kon insturen en uit alle inzendingen zou ik een foto kiezen om na te tekenen. Helaas viel ik kort daarna van mijn pony en kon maanden weinig meer doen, afgelopen december ben ik aan mijn rug geopereerd, een tijdje daarvoor was ik al met deze tekening begonnen en een paar weken geleden ben ik er weer mee verder gegaan. Steeds kleine stukjes want ik mocht nog niet zo lang zitten. Heel veel geëxperimenteerd met verschillende brushes, textures en vooral ook met belichting.
Een zeer geslaagd experiment
.
Programma: Adobe Photoshop CS2
Tablet: Wacom Intuos 3 A5 wide
Afmeting: 30x45cm 300dpi / 3543x5315px
Tijd: wil ik niet weten
Ook voor jou? Prints; ja - van je eigen paard; nee
Stap voor stap: http://niarbon.deviantart.com/art/The-P ... -153265287
credits:
Nienkeee_ , voor het inzenden van de geweldige foto (maar jeetje wat een verschrikkelijk moeilijke kleur om te tekenen, daar had ik niet zo bij nagedacht
)CaPrIoLe`79 , voor het idee van een scheur in de grond toen ik het zelf niet meer wist (en de rest van het TM topic voor het meedenken
)Sushi, mijn goudvis, voor zijn inspirerende zwemkunsten
.
ben ook meteen erg benieuwd naar de foto!
.
. Maar dat maakte het geheel heel erg kil, ik heb daarom voor rood gekozen als tegenovergstende kleur van het groen, dat balanceerd het kleurgevoel beter uit en het geeft het geheel een warmer gevoel
. Maar eerst nog een stuk of 10 andere die echt af moeten voor ik met iets nieuws kan/mag beginnen.

heel knap hoor, vooral de lichtinval etc, zo perfect gewoon, niks op aan te merken