mijn eerste schleich repaint jordy drumhorse

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

corrie11

mijn eerste schleich repaint jordy drumhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 01:07

mijn eerste repaint, hij is nog niet helemaal klaar de kleur moet ik nog een keer doen, maar dit is tot nu toe het resultaat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 01:09

Tot zover heel goed gelukt, ik zou wat meer schakering aanbrengen bij de hoeven en de manen/staart. En zorg voor wat roze ondertoon bij de flanken en in de lies/onder de staart, een paard, en helemaal een gevlekt paard is daar nooit helemaal wit...

Kijk even op

http://www.riorondo.com/books/cft/index.html

Aan de rechterhand de foto's van de Pinto Patterns...je ziet het het duidelijkst op de foto van het Overo patroon.

corrie11

Re: mijn eerste schleich repaint jordy drumhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 09:53

hij had wel witte hoeven, en het rose bij de neus en flanken moet ik idd nog doen, maar voor mijn eerste keer vind ik het niet slecht vooral de vlekken vond ik moeilijk en het hoofd

Fnanne

Re: mijn eerste schleich repaint jordy drumhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:07

Aangezien dit werk nog niet af is, had er in de titel een [WIP] [TAG] moeten staan, dit is hier niet het geval. Tevens staat er in de regels van Uit de Kunst te lezen waar een [WIP] topic aan moet voldoen. (Bijvoorbeeld het tonen van tenminste 3 stappen in het proces)
Ik plaats hier een slotje, mocht je voldoende stappen hebben om te tonen dan kan er een nieuw topic aangemaakt worden.