[DIGI] Bubblegum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

[DIGI] Bubblegum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 16:42

Ik weet dat de meeste bokkers niet zo van Hey Arnold! houden, maar ik had toch zin om mijn laatste tekening even te posten :P

De voorgrond is gemaakt met Illustrator en Photoshop
De achtergrond is aquarel (in de originele HA stijl)
Ik moet alleen zodra ik thuis ben even een goed strip-lettertype in het tekstwolkje zetten :o

Afbeelding
http://abcreatief.deviantart.com/art/Bu ... -152642981

Tips zijn altijd welkom uiteraard :D

SarahLynn

Re: [DIGI] Bubblegum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:26

wauw! Ik dacht echt dat hij echt was!
heb je dat aquarel gewoon met de hand gemaakt, en daarna een foto?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:47

ik vind hey arnold humor! Heel knap dat je hem zo goed hebt weer gegeven!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 08:56

Bedankt allebei :D
De achtergrond heb ik inderdaad eerst met de hand gemaakt, en daarna ingescand.

De show Hey Arnold! is al sinds 2004 gestopt, toen werd de laatste aflevering gemaakt. Maar de het 'fandom' van Hey Arnold is ontzettend groot :D Op DeviantArt staan ruim 4000 fanart tekeningen, en komen er elke dag wel weer een aantal bij.. en op fanfiction.net staat ruim over 2000 fanfiction verhalen en komen er ook elke dag wel weer bij. Ontzettend leuk, en de HA fandom is een van de vriendelijkste die ik ooit heb gezien :D Mensen van 15 tot 40 jaar, van over de hele wereld. En sinds kort zijn we bezig met een nieuw project, het Sixth Season Project, waarmee we een nieuw seizoen aan t maken zijn in strip-vorm :D

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 14:09

Hihi, grappig om al die enthousiaste posts op dA te lezen en dat er echt zo'n schare fans rond deze serie is. :D

Ik ken de stijl niet zo goed dus k weet niet of het misschien 'zo hoort', maar doordat de tekening zo kleurrijk is, vallen de twee kleine tekeningen rechts een beetje weg. Misschien kun je gewoon iets meer ruimte nemen en ze dan iets groter erop zetten, ze zitten er nu zo bij gepropt. En juist bij die twee ligt natuurlijk de 'clou'. :)

Tis verder een droog stukje humor, maar op zo'n leuke manier uitgebeeld dat je toch even moet glimlachen. :D