[SCH] Spirit & Little Creek - FAN ART!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[SCH] Spirit & Little Creek - FAN ART!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 16:35

Toevallig een poster gevonden met hele kleine plaatjes van deze prachtige film, dus wat doe je? Dan ga je ze zo netjes mogelijk natekenen... (ben op dit moment zwaar inspiratieloos*, sorry!) Dus hier is de 1e, Spirit met Little Creek (er komen nog meer, oa met Esperanza en tijdens de rodeo in het soldatenfort). Het is puur bedoeld als Fan Art, omdat ik deze film helemaal TE GEK vindt!

Afbeelding

Grotere versie: http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2010/ ... ichael.jpg
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 02-02-10 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: [SCH] Spirit & Little Creek - FAN ART!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:42

Kijk, zo ziet ie er al beter uit. Ingekleurd. ;)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 20:29

Wuis schreef:
Kijk, zo ziet ie er al beter uit. Ingekleurd. ;)

Ja, ben er een hele tijd mee zoet geweest... ongeveer 3 dagen! (zonder ongein)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 13:18

Echt niemand meer die commentaar heeft op deze mooie plaat? Op dit moment staat de teller op DA voor dit schilderij op 24 views en 10 favorites...

|(

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 14:12

Ik houd toch meer van je 'eigen' werk en niet zo van je fanarts, maar deze is wel netjes gemaakt, de schaduwen geven hem al best wat diepte. :)
Hij lijkt aan de hoeken onderin te zien nogal scheef op papier te staan, probeer daar al met je schets rekening mee te houden. Nu mist de ruiter volgens mij zijn grote tenen! :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 14:28

Dit is mijn voorbeeld ervan geweest:

Afbeelding

(rest volgt!)

Little Creek heeft wel tenen op mijn schilderij alleen zijn ze buiten de foto gevallen...

Ukje112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:14

ik vind mooi, maar een aantal dingetjes kloppen niet, zoals de arm van die indiaan (weet zo even niet hoe die heet) is niet helemaal in verhouding en Spirit kijkt op jouw tekening een beetje zuur.
Maar qua kleuren ben je erg vooruit gegaan. (haha, stille meelezer) Verder is het een mooi werkje!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:12

Oh grappig! Ik heb van het plaatje linksboven (van veulentje Spirit plus moeder) pas een geboortekaartje voor iemand mogen maken. En dat kaartje is deze week verzonden dus ik mag 'm eindelijk laten zien. Wilde er juist een topic van maken.

Ben het eens met Ukje: qua kleurgebruik ben je aan het groeien. Ben eigenlijk meer benieuwd naar je 'eigen werk' met zulk kleurgebruik. Ik vind dit niet echt heel spectaculair. Als je het echt één op één wil natekenen, dan heb je wel wat missers gemaakt en het echte HD-gevoel heb ik niet met deze tekening van je.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 21:58

Oeeeeeeei, dat gaat lastig worden... ben tóch van plan om de hele poster af te werken (met uitzondering van rechts boven/rechts midden) Maar daarna komt er weer werk van little-old-me! Zal ook eens wat gaan stoeien met kleurcombi's! (maarja, het zal wennen... was in het begin ook zo, toch?)

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:59

Ik heb hier ook niks mee :n Jou eigen werk daar in tegen is geweldig HD! Ontwikkel dat eens wat verder ga experimenteren met kleuren
verhoudingen en verhalen en je hebt echt geen na teken materiaal meer nodig!
Kun je niet van bv een nieuwsartikel over paarden of desnoods het spirit verhaal vertellen in je eigen tekeningen? Ik denk dat dat goed voor je zou zijn en ook meer mensen aanspreekt dan een her tekende versie van een bestaand plaatje!
Ik ben juist heel benieuwd naar meeeeeer van jou stijl, die is uniek en die wil ik vaker zien!!! :))