[FOTO]Tulips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gerlin

[FOTO]Tulips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 10:43

Hoi,

Sinds deze week ben ik in bezit van een NikonD3000 en nu ben ik natuurlijk vanalles aan het uitproberen.
Nu wil ik jullie graag 1 van mijn creaties laten zien.

Afbeelding

Tips zijn altijd welkom!
Mijn fotokunsten zijn nog niet 'De en Het'. So be kind :)

Sea_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 10:48

heejj,, ik heb geen verstand van fotograferen maar zo te zien ziet het er wel goed uit ;)
ik heb ooit een tip gehad verdeel je foto in 9 vakjes, probeer elk vakje gevuld te hebben en probeer je foto 2-3 land en 1-3 lucht verhouding te geven, maar dat is hier niet echt van toepassing hihi :P

Gerlin

Re: [FOTO]Tulips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 18:48

Oke, bedankt voor je commentaar :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:34

ik vind het niet echt creatieve foto's :+ je had er veel meer mee kunnen doen! Voor mijn part een zw foto van afgetrapte tulpen in een plasje water of een bosje tulpen met een strikje in de sneeuw. dat vind ik wel heel jammer. Het is geen spannende compositie en de achtergrond is wat overbelicht. Maar je komt er wel :P probeer gek te denken! Technisch is je foto wel goed :D

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 15:33

Ik zou de tulpen iets oplichten en feller maken. Contrast ietsjes omhoog. Achtergrond volgende keer mss. rustiger houden. Nu kan ik te goed zien dat ze in het raamkozijn liggen.

Gerlin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 09:24

lifaya schreef:
ik vind het niet echt creatieve foto's :+ je had er veel meer mee kunnen doen! Voor mijn part een zw foto van afgetrapte tulpen in een plasje water of een bosje tulpen met een strikje in de sneeuw. dat vind ik wel heel jammer. Het is geen spannende compositie en de achtergrond is wat overbelicht. Maar je komt er wel :P probeer gek te denken! Technisch is je foto wel goed :D

Bedankt :) Ja misschien had ik hem wat creatiever kunnen maken, maar overbelicht valt toch wel mee?

xxPatriciaxx schreef:
Ik zou de tulpen iets oplichten en feller maken. Contrast ietsjes omhoog. Achtergrond volgende keer mss. rustiger houden. Nu kan ik te goed zien dat ze in het raamkozijn liggen.

Bedankt :) Ja ik ben ook nog maar net bezig met foto's maken dus ik moet nog veel leren ;)