[FOTO] Sheepish

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

[FOTO] Sheepish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 22:26

Dinsdag ben ik naar mijn stage bedrijf geweest om foto's te maken voor mijn verslag. Er zijn een paar hele leuke plaatjes uitgekomen die ik wel even met jullie wou delen. Ik had al bijna een jaar niet serieus meer foto's gemaakt, maar ik ben wel blij met het resultaat. Helaas is de kwaliteit door het uploaden achteruit gegaan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat vinden jullie er van? :)
Laatst bijgewerkt door Mireille op 28-01-10 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [foto] > [FOTO]

Fnanne

Re: [FOTO] Sheepish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 08:54

[UK] -> [FK]

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 13:54

jah ten eerste vind ik dat er niet gezeurt moet worden over achteruitgaan van kwaliteit van uploaden. net als wat ik bij de rest vertel. je comp. je kunt nog zo veel megapixels hebben op de comp. maar dat erg weinig uit.

verder ja sorry maar vind het eigenlijk beetje huis tuin en keuken foto`s dus dus vind er eigenlijk niet heel veel aparts aan qwa compositie.
bijv. een laagstandpunt gebruiken of maar een deel van het schaap. je heb een foto waar het schaap mooie horens heeft. probeer daar wat mee. :)

er staat op sommige foto`s bijv. net de voetjes niet op of het neusje net niet. dat stoort eigenlijk wel veel.

maar....!!!! gah wel door :D komt van zelf allemaal

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:18

Ik vind het wel meevallen, qua verkeerd compo's.

Foto 2, 3 en 4 vind ik erg leuk, 3 vooral qua licht en 4 qua compo. 2 doet iets aparts, dat het stukje hoorn mist vind ik wel spannend en het stro dat er nét opstaat kleurt mooi bij de hele foto.

Maare, waar zijn die kapjes voor? :+

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:29

Yucca schreef:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik dacht eerst iets van vliegenkappen o.i.d., net zoals bij paarden, maar er zijn nu toch geen vliegen?

Vind foto 4 erg leuk. Schaapjes :D

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 19:37

Narya schreef:
Yucca schreef:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik dacht eerst iets van vliegenkappen o.i.d., net zoals bij paarden, maar er zijn nu toch geen vliegen?

Vind foto 4 erg leuk. Schaapjes :D

Haha die kapjes hebben ze op omdat die zwarte wel eens beuken uitdeelt. Nauja wel eens.. Aardig vaak. Zodra ja met je rug naar hem toe stond pakte die je. En hij heeft een andere ram zo hard geraakt dat die nu apart staat omdat die constant door z'n achterhand zakt. Daarom hebben ze die maskers op, zo kunnen ze niet naar voren kijken en zijn ze minder agessief. :)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 08:59

Vind de foto's op ooghoogte leuk, mag van mij nog wat meer contrast in.
Die andere doen me niet zoveel, alhoewel is die met die maskers wel grappig :') Ze staan er ook lekker droog bij te koekeloeren :D

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:54

Ik vind de foto's die op ooghoogte gemaakt zijn (net zoals de anderen) ook wel leuk. Ben het eens met Mik_ over het contrast, zou wat meer mogen. Ik vind foto 1 het leukst, grappig koppie heeft dat schaap ook :D

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 20:52

Ja dat is zo met het contrast. Zal ik volgende keer zeker op letten! :)

Die rammen zijn ook zo onozel als was eigelijk, super leuke beestjes hoor daar niet van. Maar die witte moet je dan naar de sluis brengen, en dan loopt die vol tegen het hek aan, en dan staat die echt te kijken van huh dat stond daar toch heel niet? }:0
Haha die Kerry Hill? Dat is zo'n schijtebak! Hij ziet er alleen leuk uit, maar verder ook niet want ze zijn heel schuw haha. :p

Maar iniedergeval bedankt voor de reacties & tips.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 20:32

aaah croissantjes :P Het zijn leuke foto's alleen je zou wat aan de composities moeten veranderen. Bij de eerste en 2e en de laatste is heel leuk, maar hij is niet echt spannend, je had meer met die gekke kapjes kunnen doen :P