Ik ben iemand die nooit iets af maakt en ben van plan om dat deze keer wél te doen! 
Eerst heb ik n.a.v. van DEZE foto een schets gemaakt (zonder raster of overtrekken). Vervolgens mijn schets met carbonpapier op een grijs vel papier gezet. Ik ben nu bezig met inkleuren.
Mijn motto is: Durf te durven!
Vandaar dat ik voor dit bruinbonte paard nog niet één bruin potlood heb gebruikt, tot nu toe alleen oranje, paars en blauw.De schets:

Laag voor laag inkleuren (kost veel tijd en is best saai)

En dit gedeelte vind ik altijd het leukste, de donkere plekken aanbrengen. Ik kom dan wel altijd op een punt dat ik niet verder durf, of denk dat ik het heb verpest, maar uiteindelijk komt het wel goed.
Ik ben nu met die oranje vlekken bezig, ie moeten wat weggewerkt worden, maar ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat nou precies ga aanpakken. Want het paard heeft in het echt wat lichtere plekjes, appeltjes wil ik het niet noemen, maar egaal van kleur is het in ieder geval niet.

Het wordt nu weer donker dus ik stop eerst. Morgen waarschijnlijk wel weer een update.

Mijn papier is trouwens ietsiepietsie te grof. Maar ik had niks anders in huis..

Derwent Coloursoft
Ik had de tekening haast willen verscheuren, vond het echt lelijk worden. Maar uiteindelijk maar gewoon doorgegaan en misschien wordt het wel weer beter.