ik vind m meer voor ITP dan FK eerlijk gezegd.... leuke foto maar wat is de kunst in dit geval?
Captain_
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-10 21:29
Cissy: daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk kan het dat de foto jou niet aanspreekt (prima!), maar dat betekent niet dat het dan ook gelijk niks is. Zelf vind ik hem wel degelijk FK waardig Kan je daarnaast je mening onderbouwen..?
omdat ik er weinig kunst in zie, ik zie een foto van een paard in de sneeuw, meer niet.... bij FK is het toch de bedoeling dat er iets meer in zit dan alleen een leuke foto? waarom zou hij volgens jou dan wel FK waardig zijn? Wat voor speciaals heb je er mee gedaan dan?
Captain_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-10 09:28
Volgens mij is FK toch echt voor je fotos plaatsen waar je onderbouwde commentaar en tips op krijgt. Daarnaast heb ik er eigelijk toch nog aardig wat aan gedaan.. Het orrigineel: http://i47.tinypic.com/99l3s9.jpg
En over kunst: Ik zie geen kunst in het type schilderij met een paar klodders, terwijl anderen daar toch echt moderne kunst in zien. Prima dat jij mijn foto niks vindt, zoals ik al zei, maar dat wil niet zeggen dat het ook echt niks is. Zelf vind ik het dus wel 'kunst'.
Anoniem
Geplaatst: 27-01-10 11:13
Ik vind 'm wat flets geworden. De bewerking trekt de kleur en warmte uit het paard, wat de originele foto wel heeft. Ik zie wat je geprobeerd hebt te bereiken met die bruintinten, maar hij pakt me nét niet.