Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Guernica schreef:Plaats je foto's met copyright op je website? Daar snap ik de logica niet helemaal van.
Over de foto's, ik vind ze niet erg bijzonder eigenlijk. Composities, onderwerpen (hoewel erg schattig), licht, emotie, ze hebben het allebei net niet. Het is vrij standaard en beide foto's zijn al zovaak gemaakt. Technisch zijn ze prima, maar ik mis inhoud.
!
. 
Dat je je logo ergens onderin wilt plaatsen kan ik nog begrijpen (alhoewel, als ze op jouw website staan zijn ze toch zeker van JOU?) maar dwars door het object is echt lelijk.
", dan moet je ze ook niet op je site plaatsen.
Gearl schreef:Ik snap ook niet waarom je copyrights door je foto's zou zetten, zeker raar. Het stoort verschrikkelijk en er gaat echt niemand ze stelenDat je je logo ergens onderin wilt plaatsen kan ik nog begrijpen (alhoewel, als ze op jouw website staan zijn ze toch zeker van JOU?) maar dwars door het object is echt lelijk.
Vind het ook een beetje flauw om te zeggen "ja maar ze zijn oud", dan moet je ze ook niet op je site plaatsen.
Maar dat is offtopic.
Verder ben ik het eens met Guernica, qua compositie enzo, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen echt wel foto's zoals de tweede van hun eigen hond willen hebben. Dus die zou ik zeker gebruiken als reclame als ik jou was
Foto 1 mag trouwens wat lichter!
Ik zie fotograven dat trouwens wel vaker doen, óók op de website.
" en daarna zeg je: "Dus die zou ik zeker gebruiken als reclame als ik jou was." Beetje dubbel.

Heb mijn punt duidelijk gemaakt. Maar ik zou toch eens nadenken over de positionering van je logo.