[SCH] Sudden encounter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[SCH] Sudden encounter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 16:13

Vriend of vijand?

Binnen een middag gemaakt, met een klein beetje hulp van een voorbeeld voor de lijftekening van de orka, zoals de eyepatch. Staart lijkt wat klein maar de orka moet uit de verte naar je toe komen. ( dus klein achter en groot voor )

Dolfijn vindt ik nog het beste geslaagd! In de achtergrond zitten diverse kleuren blauw verwerkt.

Afbeelding

Afbeelding

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 16:31

Best leuk alleen het oog van de dolfijn had wel wat meer naar achter gemogen! En als je zijn mond en oog dan nog inkleurd ziet ie er wat lieflijker uit!
En een orka oog zit niet in het wit! :)

Citaat:
Orka's hebben een opvallende witte vlek vlak achter hun oog. Die is niet voor de sier. Die vlek is een soort bliksemafleider! Als een roofdier een ander dier aanvalt, richt het zich vaak eerst op de ogen. Beschadig de ogen en de prooi ziet niets meer. Orka's hebben een goede truc. Je kunt hun ogen bijna niet zien, omdat die net zo zwart zijn als hun huid. Vlak erachter zit die witte vlek. Die vlek ziet eruit alsof dáár het oog zit. Een soort nep-oog dus! Zo foppen ze dieren die hen willen aanvallen.

Verder vind ik hem super leuk!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 16:33

FemkeRoosje schreef:
Best leuk alleen het oog van de dolfijn had wel wat meer naar achter gemogen! En als je zijn mond en oog dan nog inkleurd ziet ie er wat lieflijker uit!
En een orka oog zit niet in het wit! :)

Citaat:
Orka's hebben een opvallende witte vlek vlak achter hun oog. Die is niet voor de sier. Die vlek is een soort bliksemafleider! Als een roofdier een ander dier aanvalt, richt het zich vaak eerst op de ogen. Beschadig de ogen en de prooi ziet niets meer. Orka's hebben een goede truc. Je kunt hun ogen bijna niet zien, omdat die net zo zwart zijn als hun huid. Vlak erachter zit die witte vlek. Die vlek ziet eruit alsof dáár het oog zit. Een soort nep-oog dus! Zo foppen ze dieren die hen willen aanvallen.

Verder vind ik hem super leuk!

Nee, het oog zit niet in het wit, ik heb het oog net erbuiten in het zwart gedaan. (erg moeilijk te zien, toch is het zo op het orgineel) (tip aan zelf: nooit meer zwarte stift of zwarte verf gebruiken..... :D)

SarahLynn

Re: [SCH] Sudden encounter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:21

nu ben ik toch wel benieuwd waar het oog nu zit? O:)

NatassJa

Re: [SCH] Sudden encounter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 02:51

Ik moet zeggen HD, dat je werk er absoluut op vooruit is gegaan!