Omdat zo ongeveer iedereen Hugh Laurie (van House) als eens heeft getekend, kon ik toch ook niet achterblijven
Dus gister ook maar aan de slag gegaan, en voor mij is dit m'n 2e tekening van een persoon. *Ik heb trouwens het ideetje vn de blauwe ogen wel gepikt van, als ik het goed heb een mede-bokker(?). Mja ik zeg maar zo, beter goed gejat, dan slecht verzonnen
*Zoals jullie ook wel zien, is hij nog lang niet klaar, en ik kan nog onwijs veel dingen opnoemen waar ik me óntzettend aan erger, maar ik zal het beperkt houden:
- linkeroog is naar mijn idee scheef, maar ben heel bang dat als ik dr nu nog aan ga za zitten rommelen, het er niet veel beter van zal worden (tips?), verder zin de ogen qua kleur enz (en vorm) nog niet helemaal gelijk, al is dat erger op foto dan in het echt, wordt aan gewerkt
- mond, is een ooh zo moeilijk punt voor mij
- snor is nog heel scheef, maar weet nog niet zo goed of ik er links wat af zal halen of rechts wat bij zal doen
- aan de rechterkant is zijn gezicht nog erg onafgewerkt, bne ik ook nog mee bezig.
verder ben ik nog een beetje bang om aan het haar te beginnen, daar kan ik mijn werk altijd enorm hard mee verprutsen...
(tips??)
- formaat: 36 X 27 cm
- grafiet, ogen pastel/potlood
- tot nu toe ong. 6 uurtjes werk
commentaar en tips graag, maar houd het netjes en onderbouwd.
)