NAIWHL schreef:en nog een belangrijke tip van mij is: geduld... heel veel geduld en de tijd nemen om ook de grote vlakken met de kleine streepjes in te kleuren. het is verleidelijk om dat niet te doen, maar aan het eind zie je wel het resultaat ervan.
Dit is denk ik voornamelijk het grootste struikel blok geweest, want ik wilde hem op een gegeven moment af zien. Heb denk ik over het bovenste stuk een uur of 4 gedaan (over meerdere dagen verspreid) en het onderste stuk heb ik in een uur gedaan ongeveer.
Ik ga het nog eens proberen (alleen wel een andere foto) en er meer de tijd en geduld voor opzoeken. Ik ga ook even opzoek naar een foto met al veel contrast, misschien dat het dan makkelijker wordt om met meer contrast te werken!
Ik heb in ieder geval veel aan jullie tips, super bedankt! 
De verhoudingen en zo kloppen wel redelijk toch?
Tenminste, als ik naar de tekening kijk, herken ik toch wel mijn paard er in, ook al is de tekening niet zo goed gelukt.
Even nog een vraagje, hoe krijg je die streepjes weg gewerkt. Heb al met rondjes geprobeert te kleuren, maar dat werd echt heel lelijk (vond ik). Alleen nu zie je dus wel heel veel streepjes/krasje, hoe krijg je dat weg gewerkt en dat het dus egaal wordt?