[FOTO] In het stuifsneeuw

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxStellaxX

[FOTO] In het stuifsneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 16:49

Zo vandaag weer wat foto's gemaakt in de sneeuw. Pff wat stuift het hier zeg!
Ik vondt dit wel een mooie foto, vond hem wel wat hebben.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Afbeelding

8Eveline

Re: [FOTO] In het stuifsneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:30

De achtergrond vind ik mooi met die bomen die je daar nog wat ziet. Voor rest vind ik het helemaal niks. De voorgrond wat is dat bruinen, en waarom staat het op de foto? Het gezicht van de persoon is donker en je ziet nog net wat die (waarschijnlijk) vast heeft.
Wat wil je hiermee laten zien?

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 19:38

Ik vind deze foto wat hebben omdat deze man ook stond te fotograveren in de sneeuw. Het stoof nogal en je kon bijna niet blijven staan en al helemaal niet als je er met je gezicht naar toe stond, deze man probeerde zo een foto te maken. Dat bruine stuk laat juist zien hoe erg het stoof. sommige plekken lag ontsettend veel sneeuw terwijl op andere plekke de sneeuw weg geblazen was.

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:38

Ik vind de foto eigenlijk erg gaaf!
De man staat mooi centraal in het midden, en valt op door zijn donkerdere kleding.

8Eveline: Ik begrijp wel wat hij vast heeft. :)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:47

Jep ik ook wel Lennek, maar het is niet heel erg duidelijk. Als de bedoeling was dat het er om gaat dat de man ook staat te fotograveren zou ik dat duidelijker willen zien dat hij dus een camara vast heeft.
Ik snap je wat je wilt laten zien met de foto wil laten zien XxStellaxX. Het lijkt me erg moeilijk om het stuiven van de sneeuw duidelijk te laten zien. Vind het dan ook niet erg duidelijk overkomen, het kon ook soort mist zijn op de achtergrond. :) Maar goed dat is mijn mening erover.

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 20:02

De foto is officieel nog wat donkerder. Ik wist eigenlijk niet goed wat mooier was. Toen ie nog wat donkerder was zag je het stuiven van het sneeuw beter. Maar is de foto eingelijk, na mijn mening te donker.

Afbeelding
Dit is de foto zoals ie genomen is!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:19

de sneeuw die nu wat overbelicht is trekt meer de aandacht en dat is zonde omdat het om het persoon gaat die een zo te zien foto maakt.
vind het beeld en compo wel mooi.
uitvoering is minder.
Het gezicht ziet ook wat rood , dit had je wat terug kunnen schuiven want dat is erg zonde.

het mooiste van de foto is eigenlijk het voorste gedeelte tot aan het persoon. fijne kleuren en het achterste gedeelte waar de huizen staan is een mooie achtergrond. dat is top gekozen.
Alleen het middelpunt staat er niet fijn op.