[FOTO] Portret. Steven.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

[FOTO] Portret. Steven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 15:02

Graag onderbouwd commentaar. Persoonlijk weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

Afbeelding

© MC-Fotografie

Roosch

Re: [FOTO] Portret. Steven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:19

Gave foto!

Mooie pose, mooie blik, niks op aan te merken.
Fototechnisch weet ik er geen commentaar op te geven: I love this one.

Enige wat me echt stoort is het hemd wat onder de trui uitpiept. :+

Met welke camera schiet je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:20

Het hele idee want iemand portretteren is vaak juist diegene zo voordelig mogelijk op de foto zetten. Ik vind niet dat je daarin geslaagd bent, eerlijk gezegd. Zijn ogen liggen al wat dieper in zijn kassen en omdat hij nu vanonder naar boven kijkt wordt dat nog meer benadrukt, zo lijkt hij sloom.
Zijn haar zit ook stom.

Verder ben ik niet helemaal weg van de zwarte rand rechts, het witte randje van zijn shirt en de kleuren kloppen niet.
Dus nee, voor mij doet 'ie het niet, sorry. :n

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:34

Zijn haar zit stom?
dit lijkt me een geval van smaak maargoed.

Ik denk dat hij mooier had geweest als je hem iets lager had genomen :) nu lijken zijn ogen erg klein en heel diep te liggen ;)

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 15:37

Guernica schreef:
Het hele idee want iemand portretteren is vaak juist diegene zo voordelig mogelijk op de foto zetten. Ik vind niet dat je daarin geslaagd bent, eerlijk gezegd. Zijn ogen liggen al wat dieper in zijn kassen en omdat hij nu vanonder naar boven kijkt wordt dat nog meer benadrukt, zo lijkt hij sloom.
Zijn haar zit ook stom.

Verder ben ik niet helemaal weg van de zwarte rand rechts, het witte randje van zijn shirt en de kleuren kloppen niet.
Dus nee, voor mij doet 'ie het niet, sorry. :n

Ik snap je, maar ik vind het persoonlijk zó moeilijk om hem leuk(!) op de foto te krijgen. Het wordt zó snel "gemaakt" bij hem. Sloom kijkt 'ie eigenlijk altijd wel. :o En dat zijn haar stom zit en zijn witte shirt eronderuit komt daar kan ik me niet echt druk om maken, hij wou gewoon een leuke foto van zichzelf. En ik graag weer is onderbouwd kritiek zodat ik me weer verder kan ontwikkelen!

Zwarte rand is gekomen door het flitsen, als ik het cropte vond ik het er persoonlijk niet mooier op worden. Kleuren ben ik met je eens. :)

Roosh: Canon 300D - 70-200 mm F4 L met externe flitser.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:38

Idd, jammer is dat aan de bovenkant van het beld zn haren net iets wegvallen, persoonlijk vind ik dat niet mooi, verdere tips zijn gegeven, laat hem volgende keer ietsie met zn geziecht naar boven kijken maar ook echt ietsie zo komen ook de ogen mooier uit

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:05

Jammer dat mijn aandacht naar zijn rechter (voor hem linker) oog wordt getrokken. Ook stoor ik me aan de lijn rechts van de foto. Dit heeft te maken met een te korte sluitertijd voor je flitsers als ik het goed heb.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:18

Frozenstar schreef:
Jammer dat mijn aandacht naar zijn rechter (voor hem linker) oog wordt getrokken. Ook stoor ik me aan de lijn rechts van de foto. Dit heeft te maken met een te korte sluitertijd voor je flitsers als ik het goed heb.

denk dat het komt doordat die kant meer belicht is en dus verschil krijgt in het gezicht