Wat een leuke foto's... mooi zo in de sneeuw! vooral de laatste vind ik leuk, jammer van de omheining (maar kan niet anders)
Bugles
Geplaatst: 05-01-10 15:43
Ik vind dit dus helemaal niets.
Hier heeft er maar max. 5 cm sneeuw gelegen en al helemaal niet op de bomen!
Ik vind je foto's erg mooi! Vooral de laatste foto vind ik super! Alleen jammer dat er bij de eerste foto een soort van waas boven de grond lijkt te hangen.
Lennek
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 18:55
Dank julie!
Idd jammer van de omheining. Maar dat kan idd niet anders. Dankje Bugles: Nou het sneeuwt hier nog steeds. Eigenlijk vind ik die waas erboven juist wel mooi, dat was de mist die er de hele dag boven hing.
Bugles
Geplaatst: 06-01-10 19:33
Mijn bericht is gehoord. In twee uur is er hier 14cm gevallen.
Wat me nu trouwens pas opvalt is de zon zijde van de boom. Vind het een mooi effect dat aan een kant de sneeuw er al een beetje af gesmolten is en aan de andere kant er alles nog vol op zit.
Hij begint heel mooi met foto 1. Ik had gehoopt meer van dat soort mooie frisse plaatjes te zien.
#2 Misschien iets meer ruimte aan de bovenkant, verder wel heel netjes. #3 Onscherp en een beetje fletse kleuren. #4 Opzich mooi, kleuren zijn heel stuk beter dan bij #3, alleen een beetje heel centrale compo wat de foto een beetje saai maakt. #5 Zie #3. En rechts wat meer ruimte was misschien geweest.
#1 blijft heel mooi, hou van dat soort plaatjes!
hafjesliefde
Geplaatst: 08-01-10 19:11
ik vind de laatste heel mooi
chip
Geplaatst: 08-01-10 20:52
Mooie foto's, wel jammer dat op de eerste foto de horizon niet recht is.