[TEK] verschillende tekeningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

reslicun

[TEK] verschillende tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 16:38

Hey! Ik wilde wat tekeningen die ik dit jaar gemaakt heb laten zien. ^^

1. Skeletten paardje
Ik vind het paard wel goed gelukt, alleen de berijder niet echt...
Afbeelding

2. Met aquarel. Paard is een beetje lelijk maar ik vond het resultat wel grappig
Afbeelding

3. Aragorn en legolas, niet serieus. XD
Afbeelding

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 16:40

Erg leuk,
Ik vind het skelettenpaard idd erg gaaf!
De berijder is niet erg slecht, alleen de mond oogt een beetje raar.

anoeska1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:31

De eerste vind ik erg gaaf, erg leuk bedacht.
De tweede vind ik het paard absoluut niet lelijk in tegenstelling zelfs, ik vind alleen hoe je zijn staart gedaan hebt een beetje zonde. Je ziet zeg maar een boog in de staart, maar dat zou je stijl kunnen zijn, omdat ik hetzelfde zie bij het gras in de eerste tekening.
De derde vind ik erg leuk, ik vind legolas alleen een beetje op een meisje lijken :+ )

Sabinee__

Re: [TEK] verschillende tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:33

Wauw. Die tweede is écht prachtig. Ik vind je kleurgebruik echt bijzonder . Zou hem zo aan de muur kunnen hangen :+ .

reslicun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 19:05

anoeska1990 schreef:
De eerste vind ik erg gaaf, erg leuk bedacht.
De tweede vind ik het paard absoluut niet lelijk in tegenstelling zelfs, ik vind alleen hoe je zijn staart gedaan hebt een beetje zonde. Je ziet zeg maar een boog in de staart, maar dat zou je stijl kunnen zijn, omdat ik hetzelfde zie bij het gras in de eerste tekening.
De derde vind ik erg leuk, ik vind legolas alleen een beetje op een meisje lijken :+ )

Hahha ja die staart heb ik ook achteraf nog aan gepast. En dat legolas op een meisje lijkt IDD. Hij was ook nogal snel getekend. XD En door de scanner zijn de kleuren dood gegaan. ;(

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 19:08

Wow, wat een mooie tekeningen. Ik vind die aquarel juist mooi! Skelet is erg apart ook! :) Mooi

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 19:18

Wat een leuke stijl heb je zeg! Die eerste vind ik een beetje raar.. Gewoon het idee, niet de tekening, die is goed gelukt. De 'ruiter' ook hoor :j Bij de tweede vind ik het paard helemaal niet lelijk. Origineel!! Net zoals de laatste.

Prachtig! Ik ben er helemaal weg van! Je onderscheidt je duidelijk van andere tekenaars en dat vind ik echt heel goed aan deze werkjes. Doe zo voort! Mooi gedaan :)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:50

Wat een gave stijlen gebruik je!
Vind die tweede juist erg goed gelukt! Echt héél mooi :j
Die derde erg leuk gedaan met die uitdrukkingen _O- Heel goed!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 23:41

Jammer dat je geen opzoekwerk hebt gedaan naar de anatomie van zowel paard als mens.. Want er klopt vanalles niet aan. :oo
Het idee is wel erg mooi, als ook de grove uitwerking.

De tweede vraagt om nauwkeurigere uitwerking. Nu is het er maar opgegooid zonder over na te denken wat je er precies op gooit. Met deze stijl kan je heel wat bereiken.

De derde vind ik magnifiek :')

reslicun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 11:50

Ik heb wel degelijk opzoekwerk gedaan. Ik weet dat het mens niet klopt qua verhoudingen, daar ben ik ook niet blij over. Maar ik heb het paard aan de hand van verschillende skeletten getekend.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 14:59

Ik vind het leuke tekeningen. De 3e is echt geniaal!!! _O- Bij de 1e had je in plaats van een staart misschien beter alleen het staartbeen kunnen tekenen.

reslicun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 18:43

Ja dat had ik oorspronkelijk ook gedaan. XD Alleen in een verveeldheidsbui ben ik de staart gaan tekenen, achteraf heb ik er best spijt van. Maar ik vind het ook wel weer een leuke touch.

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:14

ik vind ze alle 3 iets hebben, je hebt veel verschillende stijlen en deze laat je goed zien.
het is idd wat zonde van die start bij het skelet paard maar het valt nog niet eens zo heel erg op behalve als je goed kijkt.
Ga zo door :)
je aquarelpaard vind ik zeer zeker iets hebben ik houd er niet van (deze stijl) maar deze vind ik erg gaaf gewoon door de manier hoe hij gemaakt is :)