tja het is winter en dan vind ik het eigelijk te koud om buiten foto`s te maken.
hier door staat mijn fotografie ook op een laag pitje.
maar af en toe ga ik dan toch op pad. omdat ik weet dat er mooie foto`s te maken zijn.
met dit mooie weer.
Hier dan mijn nieuwe foto`s
1.
tja je komt af en toe wel eens iets tegen. wilde hem toch even laten zien

2. tja er zijn zo veel mensen die deze foto hebben. maar vond het toch eigenlijk wel mooi.

3. hier heb ik mijn leven voor gewaagt
stond op een klein stukje grond en mijn camera net boven het water. als ik mijn evenwicht was verloren. wat ook bijna is gebeurt zou ik een koud en nat pak hebben.maar hier door vind ik het ook een geslaagde foto

4. tja veel sneeuw niet kunnen rijden. dan maar even mijn fototoestel mee om de paarden op de foto te zetten. ik wist dat er een van de 6 naar mijn toe zou komen. dus heb geduldig gewacht. en jah dat is deze foto geworden

5. tja als je iets in vogelvlucht tegen komt heb je niet veel tijd om alles in te stellen.

6. hoop dat jullie weten wat dit is. ik heb geprobeerd om hem op de foto te zetten. maar dat je wel even moet kijken. dus niet kijken owja dit is het mooi doorlopen. nee er moet naar gekeken worden. en vind hem rust uitstralen.

Ik hoor het wel
.