Bewerken via de computer. hoeveel is het waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marique

Bewerken via de computer. hoeveel is het waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 13:06

Ik maak zelf bewerkingen via de PC.
Het is mindersnel iets waard dan een gewone tekening natuurlijk, maar mischien is het iets waard.

Regels:
-tips mag
-niet afkraken
-geen kritiek
-niet schelden
-geen ruzie
-NIET KOPIEREN! tenzij er toesstemming is.

eempiej

Re: Bewerken via de computer. hoeveel is het waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:43

En wat is het doel van het topic? Wil je een afbeelding laten zien zodat wij een indicatie kunnen geven hoeveel het waard is? Ik zie namelijk geen afbeelding.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:56

marique schreef:
Ik maak zelf bewerkingen via de PC.
Het is mindersnel iets waard dan een gewone tekening natuurlijk, maar mischien is het iets waard.

Regels:
-tips mag
-niet afkraken
-geen kritiek
-niet schelden
-geen ruzie
-NIET KOPIEREN! tenzij er toesstemming is.

Bokt is een openbaar forum, ik denk niet dat jij zo even als regel kunt bepalen dat mensen geen kritiek mogen geven. Als je geen kritiek wilt moet je geen topic openen.
Ik TeM

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 15:16

Hoezo moet er overal geld voor betaald worden? Waar is de hobby gebleven. Iedereen die maar een krabbel neer kan zetten of een filter over een foto kan gooien wil geld zien.

Daarbij, hoe wil je ooit beter worden als je geen kritiek wilt horen..

Mireille

Re: Bewerken via de computer. hoeveel is het waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:40

Dit lijkt me niet echt een lekker topic voor UK. Je mag best vragen wat je voor tekeningen kunt vragen. Dat kan dan in dit centrale topic: [UK] [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2
Als je echt wilt discussiëren over hoe je zo'n digitale tekening kunt taxeert dan kun je een topic openen waarin je zelf wat vragen stelt en aanzet tot discussie. Dit topic heeft tot zo ver helemaal geen inhoud. Daarnaast vinden wij het niet prettig als je zelf dit soort pittige regels vast stelt voor een topic. Er zijn algemene Bokt regels waar je je aan dient te houden, en ook zijn er de forumspecifieke regels en richtlijnen. Dat lijkt me voldoende.

Hier een slotje.