Ik vind het erg mooie foto's, ik vind het alleen jammer van die elektriciteitsspanmasten? op foto 3. Misschien de volgende keer in een andere positie fotograveren waardoor ze er net buiten vallen. Verder vind ik ze erg mooi! Maar ik ben die sneeuw nu al wel weer zat haha.
Foto 7 is mijn favoriet!
Laatst bijgewerkt door _Mariskaa op 21-12-09 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Aria_zz
Geplaatst: 21-12-09 18:40
4,6,7 en 10 zijn mijn top 4! Echt prachtig zeg! Nummer 7 vind ik ook wel het meest aan trekken, blijf toch even goed kijken dan
Over de hoogspanningskabels: Ja, helaas staan die daar waar het bijna het mooiste is van deze buurt. Ik dacht nog zal ik ze wegwerken maarja die dingen horen daar nou eenmaal. Mensen die de plek kennen zullen meteen denken: Waar zijn ze nou gebleven?
Stuk voor stuk, práchtige platen!! Ik zou ze allemaal op een anzichtkaart willen hebben. Ik heb er echt niks op aan te merken, mooie lichtval, composities zijn top, de sferen.
7, 9, 10 en 11 vind ik heel mooi. Maar allemaal hebben ze een lekkere winterse sfeer.
Anoniem
Geplaatst: 24-12-09 19:22
Frozenstar schreef:
Stuk voor stuk, práchtige platen!! Ik zou ze allemaal op een anzichtkaart willen hebben. Ik heb er echt niks op aan te merken, mooie lichtval, composities zijn top, de sferen.