[FOTO]Ponyoog

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rachelle_K

[FOTO]Ponyoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-09 20:43

Ik vond het wel leuk om een foto van het oog te maken. De pony is een Shetlander. Ik heb deze foto's met een Cannon D400 gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Afbeelding

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:00

Ik vind de eerste niet goed, die is bewogen. Daarbij vind ik het ook appart dat je de cameranaam helemaal verkeerd opschrijft :=

het is denk ik dan: Canon EOS 400D :') niet Cannon D400, heb ik in elk geval nooit van gehoord.

Daarbij heb ik nog 1 opmerking, die ik heel belangrijk vind in FK, namelijk dat je beter niet op Auto kan gaan schieten als je het hier plaatst ;) gezien je zelf niks hebt ingesteld en je het dus ook niet kan veranderen. Je moet gewoon op M of Av gaan leren schieten zodat als wij bijvoorbeeld zien dat jij een te lange sluitertijd hebt, wij je daarbij kunnen helpen.

Overigens vind ik foto 2 wel leuk

bente_

Re: [FOTO]Ponyoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:03

Ik heb niet superveel verstand hiervan maar het valt me op dat je de fotograaf in het oog van de eerste foto ziet.. ;)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:03

mmm er zijn er al zo veel gemaakt in der loop de jaren.
waar door ik deze foto niet echt spectaculair vind. vind hem een beetje flauw, probeer er meer spanning in te krijgen en nog net iets scherper. zo dat hij er echt uitspringt :)

succes

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:02

bente_ schreef:
Ik heb niet superveel verstand hiervan maar het valt me op dat je de fotograaf in het oog van de eerste foto ziet.. ;)

dit viel mij ook meteen op :o
ik moet zeggen dat, ook al is het misschien niet zo origineel, ik foto 2 wel hele leuk vind!

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:14

Bij de eerste is de sluitertijd te lang? gok ik, aangezien hij nogal bewogen is.
Foto 2 had je mischien nog iets beter scherp kunnen stellen op het oog, heb het idee dat het net niet scherp is.

Breeze96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:15

ik vind de 1e eigelijk wel mooi!
De rest een beetje wazig en het oog scherp!
mooi!