[FOTO]I'm the light

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

[FOTO]I'm the light

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 15:18

~
Afbeelding
~

Idee is gestolen.

Anoniem

Re: [FOTO]I've got the light

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 15:19

Typisch voorbeeld dan van 'beter goed gejat dan slecht gecomponeerd' want ik vind 'm erg mooi, zowel qua kleuren als compositie. Misschien zou ik er iets minder zwart onder doen, maar verder is 'ie prachtig!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 15:25

Ik vind het persoonlijk niets:

Ik zie een meisje met kerstboomlichtjes op een bed....

De snoertjes zijn mij te aanwezig, teveel zwart, compo niet goed, onderkant van kaak belicht, hoofd valt weg, rare houding.

Ik zou het nog eens proberen met evt. een bloter model (vind het licht op de benen wel mooi vallen/de snoertjes zorgen hier voor een 'ingesnoerd' gevoel...wat me wel aanspreekt), een betere compositie en een echt zwarte achtergrond!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 16:02

hmm..ik vind de foto niet veel hebben, idd wat Yucca zegt..
en is dat trouwens niet gevaarlijk, die lichtjes om je lichaam?

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 17:07

Dankjewel,

Nee, het is niet gevaarlijk. Ik zet ze aan en maak de foto. Dan zijn ze nog niet opgewarmd.

@ Yucca; wat 't been betreft heb je gelijk. Dat zou overal zo moeten zijn. Zwarte achtergrond is voor mij een beetje moeilijk te realiseren maar je hebt zeker goeie tips!

Edit; met bewerken zou dat zwart natuurlijk wel kunnen komen, maar ik bewerk mijn foto's eigenlijk nooit.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:10

Het idee vind ik heel erg gaaf, het bed ook en dat het zo donker is vind ik ook heel mooi, maar ik zou ook wat gaan experimenteren met je poses. Hempje uit en je armen om je opgetrokken benen, mond beetje zichtbaar, 'speel' met je haar door het eens naar voor te doen oid.
Leef je uit!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:29

Ik heb de originelen gezien, en kan bij deze dus niet zeggen dat ik het mooier werk vind. Ik vind het wel leuk dat je het idee gebruikt hebt om te oefenen. Wel vind ik het jammer dat je weinig zelf aan de foto hebt bijgebracht, de kleding is zelfs bijna hetzelfde... Wees creatief!!

Onder andere deze, is een van de originelen toch?
Afbeelding

Misschien dat je het hier en daar nog wat kunt bewerken, en verder blijven oefenen he!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 17:50

Ja, dat is één van de orginele.
Ik heb 'm nu ook een beetje bewerkt, maar ben daar eigenlijk geen fan van.
Verder vond ik het vrij moeilijk want ik ben zelf 't model. Dus dan was 't camera op zelfontspanner zetten en snel zitten.
Zou 't nog wel eens over willen doen met een model :j