[FOTO] Rozemarie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britt90

[FOTO] Rozemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 20:20

Hoi!

Twee weken terug weer eens een shootje gehad met Rozemarie. Het is geen serie, dus graag apart beoordelen.
Graag jullie reacties! :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Revanches

Re: [FOTO] Rozemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:30

Wat heeft de persoon op de eerste foto in handen? Een plexiglasplaat? Waarom?
Het stoort namelijk een beetje.
De rest van de foto's zijn wel mooi geworden. Al had ik de koppies niet zo kort bijgesneden... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:19

Volgens mij ligt ze in het water ;) Ik vind 'm juist prachtig, heel apart.

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:21

Ja volgens mij is het inderdaad ook water.
Wel heel indrukwekkende foto's
Ook sterke blikken op de foto's! Vind zelf 1 het mooist en 3 doet me op een of andere manier het minst, maar doe het je zeker niet na!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:13

Ben niet zo weg van nummers 1 en 2. Ik snap ze niet helemaal. Waarom met kleren aan in bad? Het shirt vond ik op eerste ogenblik gaaf zo in zwart wit, maar nu ik langer kijk vind ik het storen. Het leidt te veel af. Hoe Rozemarie kijkt op foto 1 is wel helemaal top! Dat mis ik weer op de andere foto's.

Setting nummer 3 is mooi, zo spelen met de schaduwen. Had de foto anders uitgesneden, zodat het model met de harde schaduwen meer naar voren komt. Achtergrond is wat te donkergrijs.

Nummer 4 voegt weinig toe imo. Blik doet mij niks.

Nummer 5 is de beste :j Blik komt al wat gemeender over. Al vind ik ook hier de compositie wat raar, zo weinig ruimte bij de kant waar ze naar kijkt.

Alle foto's zullen vast scherp zijn, maar hier zijn ze allemaal wat korrelig en onscherp. Zonde!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:35

Het is idd water volgens mij.. Alleen jammer dat we er allemaal naar moeten gissen ;) Misschien had je beter wat meer van het bad kunnen laten zien, zodat het duidelijker was.
Ik vind de uitdrukkingen in haar gezicht op foto 1 & 2 wel erg sterk, mooi gedaan!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 18:32

Bedankt voor al jullie reacties!

@ Lipydo: De onscherpte die je ziet, komt misschien door de kleine DoF, ze zijn namelijk wel allemaal scherp op de focuspunten. :) (Behalve de laatste, daar zit het focuspunt meer op het achterste oog).

En over de kleren aan in bad; doel was juist om een beetje een vervreemdend beeld proberen te maken. Daarom ook gekozen om juist niet zoveel van het bad te laten zien, omdat het anders weer een beetje te obvious wordt.

Nogmaals bedankt! :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:33

wat een aparte maar zeker leuke fotos :oo

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:04

Britt90 schreef:
@ Lipydo: De onscherpte die je ziet, komt misschien door de kleine DoF, ze zijn namelijk wel allemaal scherp op de focuspunten. :) (Behalve de laatste, daar zit het focuspunt meer op het achterste oog).

Ik zei ook dat ze zeker scherp zijn op die plekken :D daar twijfel ik niet aan, maar op de foto's lijken ze pixelig. Ik bedoel dus verkeerd verkleind of slechte uploadsite?

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:11

Ik vind het echt pakkende foto's! Blijft ernaar kijken. Vooral 1 en 5 vind ik erg mooi, ook goed model. 4 vind ik minder.

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:35

Mooie foto's! En knap model!

Vind vooral foto 1 en 2 erg gaaf. Bij foto 3 vind ik haar houding niet heel erg charmant, armen wat meer naar voren was beter geweest denk ik. En op foto 5 mis ik wat ruimte aan de rechterkant.

Pixelige zie ik hier niet trouwens :)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 17:36

@ Lypido: ooo zo. Uhh naar mijn weten doe ik niks anders dan normaal bij verkleinen, of verkeerd?
De uploadsite is Photobucket, zou toch moeten zeggen dat die gewoon oké is..

Bedankt voor jullie reacties! :)