Ik vind de tekening heel mooi, sober. Ik ken de Flord ook niet, maar naar wat jouw tekening voor mij uitstraalt, moet het wel een lieve, schattige pony zijn!
Dat is het soort tekening dat mijn paardje ook niet zou misstaan, lijkt mij...
Yvettee_4
Geplaatst: 03-12-09 13:41
vind hem heel leuk geworden hier is de foto van de fjord
Destino
Geplaatst: 03-12-09 18:52
Ik vind dat hij al erg mooi lijkt, sommige stukken zou je de schaduw nog iets meer aan mogen dikken zodat hij iets sprekender wordt. Edit bijvoorbeeld bij de neus.
Nog een vraagje: Zoals mijn tekening, ik vind het erg moeilijk om met die krijtjes (van gogh) het oog, de manen en het hoofdstel preciezer te maken.. hoe doen jullie dit?
Bij mij worden het te dikke strepen.. zoals het oog moet ik echt voorzichtig te werk gaan aangezien het geen punt is zoals bij een potlood..
Dan zie ik bij andere pastel tekeningen veel meer dat de manen in kleine dunne punten uitloopt en het oog ook preciezer is gedaan.?? Zijn mijn krijtjes zo dik? Of zou ik er pastel potloden bij moeten kopen? werkt dit hetzelfde en is dit juist voor de details??
Bedankt voor je tips Destino, ik vond het voor de eerste keer wat eng om er meer schaduw in te maken,, staks verpest k het.. maar zal er volgende keer op gaan letten en het proberen.
Verder vind ik het een mooie eertse poging De volgende keer zou ik proberen wat meer warmere kleuren te gebruiken en doe bijvoorbeeld eens gek en gebruik donkerblauw en diep paars in de zwarte/donkere gedeeltes!