Voor P_tries op bokt ben ik begonnen met een naambordje voor Watch My Colour, ofwel Willie
Mijn opa heeft een tijdje geleden een aantal houten bordjes voorzien van schroefgaatjes voor me gemaakt, omdat ik fanatiek bezig was met het schilderen van naambordjes. Zo heb ik voor een aantal mensen van mijn oude stal een naambordje geschilderd en ook mijn eigen paard heeft een geschilderd exemplaat van eigen hand.
Ik ben geen supertalent, maar vind het schilderen gewoon heel erg leuk

Ik ben begonnen met het schetsen van Willie. Hiervoor heb ik een foto genomen die ik af had laten drukken op 10x15 formaat. Deze foto heb ik eerder geschoten tijdens een fotoshoot bij Willie
Ook heb ik zijn naam erboven gezet, paar keer over gedaan omdat ik wilde dat hij echt in het midden kwam. Ook heb ik Willie voorzien van een eerste likje verf. Omdat het onbehandeld hout is, is het mooier om meerdere laagjes verf te gebruiken, het hout absorbeert de verf
Ik gebruik trouwens verf van de hobbywinkel, dat zijn kleine potjes. Heb een wat grotere pot lak (speciaal ook voor buitenartikelen) om het bordje uiteindelijk af te lakken.Nog lekker uit proporties

Daarna heeft Willie een tweede laagje verf gekregen en ben ik wat meer met details gaan werken. Ook heeft Willie een gouden randje gekregen

Willie zijn naam geschilderd. Ook zijn geboortedatum staat er nu bij.

Vandaag ben ik verder gaan schilderen. Doordat m'n batterij leeg was (en in de oplader stond) heb ik nu pas een foto gemaakt.
De teksten op het bordje staan er nu op, net als wat decoratie. De naam van Patricia (eigenaresse) onderin heb ik zo gelaten, ik denk dat met opvulling het niet zo mooi wordt... tips of ideeen hiervoor mogen altijd

Benieuwd wat jullie ervan vinden
nogmaals ben geen supertalent maar vind het gewoon leuk om te doen

Tries, je hebt talent!!!