[TEK] Versace

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

[TEK] Versace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 13:50

De eigenaresse van dit paard, heeft mij gevraagd Versace te tekenen voor haar man, die hem succesvol in het Z uitbrengt. Ik heb al eens eerder hun twee andere paarden vastgelegd op dezelfde manier en ze wilde dit paard erbij hangen.

Afbeelding

Meet Versace (Olivier x Cocktail), zeven jaar oud nu. Versace is getekend met pastelpotloden op zwart fotokarton. Getekend op A4, met zo veel mogelijk kleuren (o,a, bruin, rood, paars, roze, blauw, zwart, groen, geel, oker).

Commentaar is welkom, maar ik kan niks meer aanpassen ivm al afgeleverd :)

Groetjes, San

mariskalaan

Re: [TEK] Versace

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:35

Ik kijk een klein beetje vreemd naar het voor ons linker oog. Grote bult lijkt het. Steekt iets te ver naar buiten. Tenzij dat op de foto ook zo is dan heb ik niks gezegd :) Zo ie zo enorm respect voor mensen die zo goed kunnen tekenen. (ik kan het echt niet)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 16:30

ik vind het een geweldig plaatje! mooi kleur gebruik met dat zacht roze als lichte vlakken! wat ik anders zou hebben gedaan is de hals wat langer gemaakt., die is nu vrij kort en stopt ook opeens een mooi vervagend effect had ik mooier gevonden, maar tis dan ook maar mijn mening ;)

toch vind ik het een compleet plaatje vooral het hoofd is fijn om naar te kijken.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 16:39

Wauw! Mooi hoor

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 17:19

Dank je :) Ik heb het zo opgelost, omdat de tekeningen waar hij bij komt te hangen ook op deze manier ophouden. Daar heeft de opdrachtgeefster voor gekozen.

Ze was er overigens heel erg blij mee :D

Iedereen, bedankt voor de complimenten.