[FOTO] "skaterboy"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

[FOTO] "skaterboy"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 22:31

Aangezien ik mijzelf allround wil maken ben ik nu mijzelf ook gaan richten op mensen

eerder al een een topic gemaakt op FK met wat foto's van mijn vriendin
Nu voor het eerst een shoot gehad met een vreemd persoon erbij EN op een locatie ...

Dit was kompleet nieuw! Tevens had ik ook een nieuwe lens mee en ontbreekt nog veel ervaring in de handigheid met de camera
Toch ben ik na een gezellige middag niet ontevreden en wil ik graag enkele foto's hier tonen om opbouwend kritiek te krijgen waar ik weer van kan leren en mee kan nemen in een volgende shoot!

Model was overigens geen ervaren model, erg jong ,maar vond het gewoon leuk om vrijwillig mee te werken aan mijn ideeen...
Helaas kwaliteit achteruit door het uploaden,maar photobucket wou weer eens niet mee werken :(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:D

__Robijn__

Re: [FOTO] "skaterboy"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 09:20

teneerste, waarom upload je bij mijnalbum .....

voor de eerste x zo vind ik het leuke plaatjes, ik vind het mannelijk model een erg boze blik hebben, iets te boos naar mijn mening. Vooral foto 3! Misschien had t stoer moeten zijn, maar is het niet zo eruit gekomen! verder wel leuke achtergronden gekozen!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 14:53

__Robijn__ schreef:

voor de eerste x zo vind ik het leuke plaatjes, ik vind het mannelijk model een erg boze blik hebben, iets te boos naar mijn mening. Vooral foto 3! Misschien had t stoer moeten zijn, maar is het niet zo eruit gekomen! verder wel leuke achtergronden gekozen!

dat staat uitgelegd waarom ik bij mijnalbum het gedaan heb ;)

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 16:31

Ik stoor me nogal aan de huidskleur van de jongen op foto 3 (en 2 ook wel een beetje). Waar komt dat oranje en roze vandaan?
Verder heb je naast photobucket ook wel andere sites waar je foto's op goede kwaliteit kan uploaden (imageshack, tinypic..).

De foto's vind ik op wat verbeterpuntjes na leuk :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 18:43

oranje roze? :?

je bedoeld de vlekken in zijn gezicht?
het was heel erg koud daar en de jongen poseerde zonder jas en vond al knap dat hij even kon poseren om daarna verder te rillen (hulde aan de jongen voor zijn doorzettingsvermogen!)
dus de kou ging ook vlekken geven in zijn gezicht....
beetje paarsig komt het uit op mijn laptop...

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 19:33

ikdoemaarwat schreef:
__Robijn__ schreef:

dat staat uitgelegd waarom ik bij mijnalbum het gedaan heb ;)

je hebt nog andere upload sites.... alles beter dan mijnalbum

www.imageshack.us bijv. ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 19:42

ja ik ben al van 3 dingen lid, heb dus geen zin om er nog meer bij te nemen.....
normaal gebruik ik wel photobucket...tja helaas die werkte even niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:11

Ga even niet op de techniek in, dat doet de rest van Bokt wel, maar heb even inhoudelijke tip voor je.

Je moet de stijl van een foto altijd aanpassen naar de sfeer van een model. Deze jongen heeft een lief, leuk gezicht. Hij is geen maffioso en zal er ook nooit een worden, ook al wil hij het nog zo graag. Fotografeer je een woeste gast met een baard en kille ogen, dan zouden deze poses misschien werken (betwijfel het, vind ze niet zo sterk, te geposeerd).
De blik in de ogen van deze jongen vloekt bij zijn uiterlijk en bovendien wordt hij er lelijk van, zo van onder zijn wenkbrauwen loerend.
Probeer je heel goed te oriënteren op het gezicht van je model. Hou zijn wensen in je achterhoofd, maar doe geen dingen die geen aansluiting hebben bij je model.
Zoek een middenweg, iets dat voor zijn wensen én zijn gezicht werkt.

Succes!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 09:38

ok dank je wel!

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:41

Ik vind je idee zeker wel goed! het ziet er netjes uit, alleen inderdaad je model is wat jong, en heeft op sommige fotos een van gemaakte blik, "kijk mij eens mans zijn" dat is zonde, want hij heeft een mooi gezicht.
Foto 2 en drie vind ik goed geslaagd!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:11

Ik vind de laatste 2 foto's erg mooi geworden. Leuk model om mee te werken lijkt me!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 11:12

dank je wel

ja het was een aardige rustige jongen en deed het voor een 1e keer erg goed
als hij straks 5 jaar verder is komt hij er wel ;)