Voor de duidelijkheid, ik doe helemaal niet aan professioneel fotograferen ofzo
maar mijn vader heeft toevallig een heeule mooie Canon 40D waar ik aardig mee uit de voeten kan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar mijn vader heeft toevallig een heeule mooie Canon 40D waar ik aardig mee uit de voeten kan
steeffie schreef:Ehm, volgens de exif zijn deze foto's gemaakt met een 350D![]()
Verder idd zonde van de flits, en ik vind dat er overal net even teveel takjes voor zitten om de foto's echt interresant te maken. Dat is natuurlijk ook lastig met een kat in een boom, je kan de takjes niet ff weg halen
We hebben nu een 40D
Maar die flits was een drama. Ik wou zonder flits, maar iedere keer deed hij automatisch flitsen en ik had (heb nog steeds) geen ideeee hoe ik dat ding uitkreeg...
steeffie schreef:Ehm, volgens de exif zijn deze foto's gemaakt met een 350D![]()
Verder idd zonde van de flits, en ik vind dat er overal net even teveel takjes voor zitten om de foto's echt interresant te maken. Dat is natuurlijk ook lastig met een kat in een boom, je kan de takjes niet ff weg halen
steeffie schreef:Geen foto's maken op automatisch
lifaya schreef:steeffie schreef:Geen foto's maken op automatisch
inderdaad, dan zou ik er ook geen "kunst" meer aan vinden...
Flits alleen al die op deze manier word gebruikt vind ik al vreselijk....
Ik fotografeer echt Nóóit met flits... alleen als ik een keer in een
studio zit ofzo...
Nee ik vind de foto's niks... volgende keer alles zelf instellen en
geen flits gebruiken
) lifaya schreef:je hoeft ook geen prof te zijn ofzo, maar een flits ..... neee...
Ik heb ook vanaf het begin dat ik mijn Olympus E500 had alles zelf ingesteld, heb nooit automatisch gebruikt. (overigens ook nooit een handleiding gelezen)