Commentaar en tips zijn zeer welkom!
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

Ben op deze erg trots
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kanzi schreef:Ik denk dat je wat met het contrast moet spelen,
de donkere tonen mis ik een beetje in je foto's.
Daardoor lijken ze wat flets.
http://i36.tinypic.com/286qtyh.jpg
Heb er eentje voor je gedaan.

lifaya schreef:Ik vind de foto's erg grauw, de compposities vind ik bij een aantal foto's niets, veel onscherpe foto's en ik vind ze gewoon niet er uit spatten...
welke lens heb je gebruikt?

AngelofLove schreef:Ik vind ze zelf ook erg grauw en de composities een beetje saai. Maar gewoon lekker blijven door oefenen en dan komt het vanzelf een keer goed

het kitlensje dat bij de Canon 450D en 1000D enzo zit heeft IS en een lichtsterkte van F3.5-4.6 (dacht ik, laatste getal ben ik niet zeker) en is een zeer handig en goed objectiefje
maar dan wel voor closeups en portret etc. Ook landschappen enzo vanwege het groothoekeffect dat je dan krijgt 
Sidney schreef:wauw, maar dan moet je er wel behóórlijk wat verstand van hebben wil je zoon foto hierboven willen maken met een kitlensje lijkt me!

lifaya schreef:valt reuze meehet kitlensje dat bij de Canon 450D en 1000D enzo zit heeft IS en een lichtsterkte van F3.5-4.6 (dacht ik, laatste getal ben ik niet zeker) en is een zeer handig en goed objectiefje
maar dan wel voor closeups en portret etc. Ook landschappen enzo vanwege het groothoekeffect dat je dan krijgt

Vond het echt jammer dat ik ze niet dichterbij op de foto kreeg. Vind het op de computer nooit zo mooi

) ook een paar leuke staan voor niet al te veel geld.