Wat een gave custom! En nog erg passend bij vandaag ook
Als ik toch een puntje van minikritiek moet vinden, dan zou ik zeggen dat ik het jammer vind dat de pootjes van de kat niet helemaal op de pony staan. Heel gaaf gedaan!
waaw Fnanne, super mooi gedaan ! Die kat maakt 't em.
Mireille
Geplaatst: 31-10-09 12:50
Volgens mij is de kat los, Cayenne. Omdat hij op de bovenste en onderste foto gedraaid naar de camera staat. Dan is het denk ik wel moeilijk om de kat helemaal op de pony te maken. Dan had het vast geplakt moeten zitten.
Wat een heerlijk fluor kleurtje rood. Zeker met het zwart en geel, het steekt goed af. Ze is leuk geworden! Ook leuk dat het lijkt als of de oren door de hoed zijn gescheurd. Een nette uitkeping was vast niet zo leuk geweest.
Heel gaaf gelukt, ik vind vooral de kleur van de manen, en de hoed echt heel erg leuk gedaan! Alleen jammer dat de tekening van de maan niet helemaal strak is...
CaPrIoLe`79
Geplaatst: 31-10-09 19:22
Erg gaaf idee! Deze zou een heel populaire MLP zijn als ze hem zo op de markt brachten. De rood- en zwarttinten maken hem helemaal af. Ik ben benieuwd of vanavond heel UK volgeplaatst wordt met kunstwerken in het halloween-thema. Jouw uitwerking had ook heel mooi bij het nieuwe boktlogo gepast voor vanavond, naast de sint-, kerst- en paasuitvoeringen.
Wat leuk, in thema! Ik vind ze alletwee super netjes, ze passen prima bij elkaar. Leuk dat je voor een rode pony hebt gekozen, dat ligt niet zo voor de hand maar het staat erg goed. Het figuurtje wat je op haar bil hebt geschilderd doet me een beetje denken aan Le Chat Noir, dat vind ik ook zo'n gave poster.
Hoewel ik hier niet veel verstand van heb, wilde ik toch even zeggen dat je dit waanzinnig leuk hebt gedaan! De verschillende elementen vind ik goed bij elkaar passen en de kat maakt het plaatje prima af natuurlijk.
Weer een schitterende MLP 10! Gaaf idee om een heksenpony te maken, hoe bedenk je telkens weer zo'n passend iets. Ik vind de kleurcombi goed. De kat bijzonder leuk erbij passend.