[GED]Mijn eerste poginkje, iets te schrijven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

[GED]Mijn eerste poginkje, iets te schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 01:14

Ik ben veel met muziek bezig en wil proberen wat eigen liedjes te gaan schrijven, maar ik vind het heel moeilijk, moeilijk om wat ik wil zeggen op papier te krijgen. En al helemaal om daar dan een melodie bij te creeeren, dat is een kunst die niet makkelijk is.

Daar komt nog bij dat ik echt iemand ben die zijn emoties en gedachten voor zich houd, ik vind het moeilijk ze onder woorden te brengen. Ik ben met allerlei oefeningetjes bezig en mijn zus zei ook. Ga gewoon eens zitten en begin te typen, zonder een logische volgorde, gewoon beginnen.

Dat ben ik als eerste beginnetje gaan doen, en na gewoon wat in het wild te hebben getypt en een beetje geordend, kwam er dit eerste korte gedichtje uit...

What is this state,
This state of mind,
I can't hide,
What's inside,
Inside myself,
How do I find,
I can't deside,
And I have cried,
Thoughts confined,
Terrified,
I have lied,
And implied,
That I'm alright,
I really tried,
But I can't find,
Me....

aiselover

Re: [GED]Mijn eerste poginkje, iets te schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 08:20

Ik vind het knap dat je het geprobeerd hebt en gelijk in het engels, is ook niet makkelijk ;)
Gedichten zijn heel persoonlijk en ik vind het niet zolekkre lezen omdat de zinnen nét wat te kort zijn, maar het einde vind ik daarentegen wel weer erg sterk :j
Vond je het leuk om te dichten? :)

Tutti_Frutti

Re: [GED]Mijn eerste poginkje, iets te schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:16

Je hebt het idd een beetj vervelend geschreven, de zinnen zijn te kort om op 1 regel te plaatsen.
Daarnaast vind ik het allemaal een beetje voor de hand liggend.
Maar voor de 1e keer vind ik het echt heel goed, vooral doorgaan, als je het echt leuk vind!

Als gedicht was dit misschien geen succes, maar als lied zou ik er nog wel wat in zien denk ik!