Inderdaad een mooi meisje, maar ik vind de foto's ontzettend overgeposeerd. Ze zijn technisch gezien mooi (al zie ik wat rare scherpte bij haar ogen?) maar veel te geforceerd.. Erg jammer, want ze hadden heel gaaf kunnen zijn.
Ik zie die rare scherpte dan weer niet. En ga mee met het geweldige gezichtje van dit mooie meisje. Ik snap alleen niet zo goed waarom het geforceerd zou zijn, ik zie een meisje best dit doen om om te kijken, in die zin vind ik hem dus redelijk natuurlijk. Ook omdat je niet gauw voor zo'n positie zou kiezen als ik een foto van dit meisje zou maken.
Ik vind hem erg netjes, mooie kleuren, mooie dame.
Irene2
Geplaatst: 29-10-09 10:16
Erg mooi Julia! De hand neemt veel aandacht in de foto. De schouder die er nog opstaat vind ik mooi, dat geeft wat meer diepte aan de foto. Verder vind ik hem super! met welke instellingen heb je deze geschoten?
Vind vooral de eerste foto erg gaaf. Lekkere kleuren, geeft een beetje een koel sfeertje. En totaal niet over geposeerd; ik pak ook mijn haar vast als ik achterom kijk wanneer het waait.
Bugles
Geplaatst: 05-11-09 12:41
De eerste foto vind ik mooi. De laatste vind ik nog mooier, komt heel natuurlijk over. De foto in de link vind ik te geposeerd. (heb het zelf nagedaan , maar kan me niet bedenken wanneer ik zo zou zitten)