[FOTO] Vriendin @ bos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicky

[FOTO] Vriendin @ bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 19:15

Laatst met een vriendin naar het bos geweest.
Heb express voor veel contrast en zwart-wit gekozen omdat de kleuren erg lelijk uitkwamen.

Had iets ruimer kunnen nemen
Afbeelding

Afbeelding

Pose is niet super, verder vond ik het wel wat hebben
Afbeelding

Lichte beweging ivm weinig licht

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lontje op 27-10-09 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [FOTO] Vriendin @ bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:24

Vergeet je TAG niet.

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 18:07

Op foto 2 is het jammer dat die boom aan de voorkant wazig is, verder vind ik het mooie foto's

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 18:11

Vind de eerste 2 wel heel leuk! Alleen de derde moet je haar bijna zoeken, ook bij de laatste is ze beetje onopvallend.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:59

Ikvind het juist wel hele leuke foto's. Het donkere past wel bij deze platen... Hoewel frisse kleuren haar waarschijnlijk ook wel hadden gestaan.

Foto 1: vind ik nou net niet. Hij had mooier geweest als je hier misschien een close-up van haar gezicht had gemaakt. Verder is haar blik wat verstart.
Foto 2: die buim had iets minder prominent in de foto gemogen maar verder vind ik het een mooi beeld zo. Je blik gaat nu langs de boom naar het vriendelijk glimlachende meisje.
Foto 3: hoewel haar gezicht iets weg valt in de achtergrond vind ik het niet storend. Mooier was geweest als de achtergrond wat donker zou zijn. Dan kwam haar gezicht wat meer tot zijn recht. Verder vind ik de pose helemaal niet raar. Misschien dat andere mensen het wat over geposeerd zullen vinden maar ik vind het wel kunnen. Je zou misschien nog wat van de linker kant af kunnen halen. Die is nu wel erg aanwezig terwijl het eigenlijk niet veel toevoegd (ik mag aannemen dat je het meisje op de foto wilde hebben waar dan ook de aandacht naar toe moet gaan....)

Foto 4: Jammer van de kleine beweging die er in zit. Het zou misschien mooier zijn geweest als ze meer jou kant op had gekeken ipv bij jou vandaan... en de lichtvlek op de boom links onderin beeld neemt nu ook wat van mijn aandacht weg... Misschien zou je die nog wat donkerder kunnen maken??