Er zit een vreemde waas om haar schouder en haar, die vind ik erg storend. Denk dat ze té boos kijkt, want stoor me ook aan de 'rimpels' terwijl ik het verder wel een leuke foto vind.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 25-10-09 21:29
Ik vind hem ook teveel in de hoek genomen...kan soms mooi zijn maar niet hier. Idd zie ik iets van ruis of je hebt hem té verscherpt. Blik ben ik ook niet zo weg van, ze fronst mij teveel.
De blik is niet zo mijn ding, maar ik vind het opzich ook wel weer mooi dat je hem zo hebt weten te fotograferen! Alleen dat wazige bij haar schouder, wat heb je precies gedaan daar?
ik stoor me aan haar lippen, en vind niet echt dat ze volledig boos kijkt... maar dat kan echt aan mij liggen, maar jij kan zoiezo netjes fotograferen!
HorsesWoman
Geplaatst: 31-10-09 16:56
Ik vind hem juist erg mooi! Mischien zou ze haar wenkbrauw net iets minder "laag" moeten zitten, en haar lippen stralen idd niet echt boosheid uit, maar ik zie er meer verdriet/kwetsbaarheid in en dat vind ik ook wel weer erg mooi. En ik vind hem ook een mooi buiten gevoel geven, door de achtergrond. hij is ook goed scherp, ik vind hem echt erg mooi, en ik blijf er naar kijken.