. Een mixje tussen welshponies, tinkers en quarters/paints. Alle mogelijke kleuren en allemaal splashed white en/of sabino (dus veel wit, blauwe ogen en soms stekelhaar) Wat wil je nog meer? 
Hierbij stel ik jullie voor aan de eerste fokmerrie: Lucy
Ondanks dat ik niet van Perlino hou is het een geweldige kleur om mee te fokken, en ik moet zeggen, het staat haar erg goed
.
Programma: Adobe Photoshop CS3
Tablet: Wacom Intuos
Formaat: 50x30cm 300dpi (excl. de witte rand)
tijd: uurtje of 5-6 verspreid over een paar dagen
Te koop? Ja er zijn prints beschikbaar vanaf 15 euro, pb voor meer info
.Iets grotere versie en close-up zijn te zien op mijn website: http://www.dejart.nl

.
, die was eerst bruin en heb ik later veranderd omdat het te mannelijk overkwam, maar de tinten in de vacht zijn niet meeveranderd dus dan lijken het idd meer twee losse elementen. Maar niemand anders die dat opmerkt, sshhhh
.
.
. 
Ze is prachtig. Wat een mooie plaat zeg. Haast mysterieus zo met haar neusje verstopt. De kleuren zijn erg mooi en komen zo als Josav al aanhaalt heel subtiel terug in achtergrond en vacht. Het hoofd vind ik erg mooi en leuk gedetailleerd. Dit vind ik ook een van je betere ogen. Er zit leven in en het springt er echt uit. Het springende stukje manen boven bij de oren geeft het geheel een dynamische touch. Mooi werkje IP. 
)