[SCH] Een van mijn chihuahua-tjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

[SCH] Een van mijn chihuahua-tjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 21:53

Ik doe niet aan priegelen ;) En ookal is dit doekje heel klein (nieteens A4 geloof ik)
ik hou het bij de bredere kwasten en dikke acryl-verf :P

Het begin staat ;) morgen ga ik eens verder, en verbeteren.
De onderkant komen op een tattoo-achtige manier grote rozen en een banner met haar naam voor ;)

Beginnetje is er! :D
(en ja, ze mist dat oortje in het echt ook! ;) )

Afbeelding

Iniedergeval ben ik nog niet tevreden over haar oogjes, maar zodra dat droog is kan ik wel weer een laagje erop gooien ;)
Het beginnetje is er, en ik ben opzich aardig tevreden over haar koppie. de highlight bij haar snuitje moeten zachter, dan is dat ook prima ;)
Haar oren moeten nog aandacht, en dan eerst eens kijken waar ik de banner laat beginnen ;)
Haar nekkie is ook echt zo kalig :P

Dit is Boo trouwens ;)
(niet van deze foto geschilderd btw)
Afbeelding

TinkerTom

Re: [SCH] Een van mijn chihuahua-tjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 06:35

het begin ziet er in ieder geval al goed uit. puntjes heb je zelf al gegeven, idd de oogjes het is nu net of ze vreselijk scheel kijkt hihi

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:05

Een topic als dit valt onder een Work in Progress. Bij een [WIP] horen er 3 stappen in de openingspost te staan. Dat kan je hier nalezen: Mireille @ [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst

Zodra je 3 stappen kunt laten zien (excl. voorbeeld) mag je een nieuw topic openen. Hier een slotje.