[FOTO] Upcommin' storm..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

[FOTO] Upcommin' storm..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 09:31

Godzijdank geen echte storm :') ziet er erger uit dan het was, had alleen wat
druppeltjes gevoeld :P

1.
Afbeelding

en nog even wat anders, ik weet dat ze niet helemaal super zijn, dus hoef ook
niet zozeer commentaar hierop, maar vond het wel leuk om ze te laten zien :P

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Gooi het eruit, maar houd het netjes :+ Ik ben soms een beetje inspiratieloos en
dan krijg je dit, dat ik dénk dat ik inspiratie heb :=

Hipar

Re: [FOTO] Upcommin' storm..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:50

Die eerste foto vind ik echt gaaf met die lichtval! Wow!

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 10:30

Foto 1 is heel wijs. Mooi dat licht door die wolken alleen jammer dat de onderkant weer zo donker is.
Foto twee vind ik mooi qua kleur. Foto 3 en 4 vindt ik niet heel geslaagd, imo slechte compositie. Drie was absoluut mooier geweest als het paard zijn hoofd omhoog had gehad!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 10:34

Paard deed helaas haar hooft niet omhoog :+ eten was interesanter :+ wachte er ook op, maar helaas, gebeurde niks :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 10:50

lifaya schreef:
Paard deed helaas haar hooft niet omhoog :+ eten was interesanter :+ wachte er ook op, maar helaas, gebeurde niks :')

Waarom zet je de foto('s?) dan op UK? Als je echt fotograaf wil worden moet je toch echt wel veel strenger naar je eigen werk gaan kijken dan dit.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 10:52

ik zet er toch ook boven dat ik deze er gewoon bij wou zetten ;) het gaat om de eerste foto ;) dus over de rest hoef ik geen commentaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 10:54

Ja, en vandaar mijn vraag: waarom zet je ze er dan op?
Het is FK, dit is juist voor commentaar, waarom foto's posten als je dat niet wilt?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 10:57

omdat ik het leuk vind ;) ik plaats 1 foto voor commentaar en de rest alleen maar om misschien een beter beeld te geven, wat maakt het uit ik vond het zelf leuke foto's, weet dat ze fototechnisch misschien niet super zijn, maar dat betekend niet dat je het er niet bij mag plaatsen ;) daarom hoeven mensen er ook niet op te reageren. ook fotografen die maken wel eens leuke kiekjes en vinden het leuk om te plaatsen

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:02

Daar is FK niet voor.

Ik mis FF. :\

Over de foto's:
Foto 1 vind ik een beetje een saaie foto die iedereen kan maken, denk dat je het licht véél beter had kunnen gebruiken.
Foto 2 heeft een hele storende achtergrond en veel te veel zooi in het gras, daar had je echt wat aan kunnen/moeten doen.
Foto 3 vind ik een beetje een raar standpunt, nogal scheef en ten nadele van het paard.
Foto 4 is i.m.o. gewoon saai. NIETS erin trekt me aan, waarom fotografeer je op deze manier de schoft van een paard?

En het is overigens: Upcoming met 1 m. En hoofd met een d.

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:55

Over de foto's.
Zo te zien had je prachtig licht! En ik denk dat je met iets meer bewerking dat op foto 1
er veel beter kan laten uitkomen.
Ik ben wel benieuwd of je nog meer foto's hebt gemaakt van die prachtige lucht?
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 19-10-09 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Offtopic verwijderd

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 12:31

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic reacties verwijderd. Graag ontopic verder. Zoals aangegeven is Fotokunst voor onderbouwd commentaar op de geplaatste foto's. Een discussie zoals er nu gaande is, is op Bokt niet op z'n plaats. Een algemene discussie is prima. Alleen nu worden de reacties erg persoonlijk en dat is niet bevordelijk voor de sfeer op FK/Bokt. :)

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 12:36

Foto 1 is wel netjes, maar ik vind hem wat te saai. De lucht heel mooi, maar met die kassen daaronder geeft het mij niet een bepaalde sfeer. Jij zult waarschijnlijk wel midden in de kassen of zo wonen, maar ik vind het persoonlijk mooier als er gewoon wat niets/huisjes staan.

De andere foto's doen mij ook niet zoveel. De laatste vind ik nog wel leuk, maar wat saai. Ik weet dat je er liever geen commentaar op hebt, maar dan weet je mijn mening ook, dat is toch ook wel leuk om te weten? :)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:08

Amanda schreef:
Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic reacties verwijderd. Graag ontopic verder. Zoals aangegeven is Fotokunst voor onderbouwd commentaar op de geplaatste foto's. Een discussie zoals er nu gaande is, is op Bokt niet op z'n plaats. Een algemene discussie is prima. Alleen nu worden de reacties erg persoonlijk en dat is niet bevordelijk voor de sfeer op FK/Bokt. :)

Moderatoropmerking:
Hierbij wil ik nog aanvullen dat het vaak beter is om even te TEM'en als je van mening bent dat materiaal niet op FK hoort. In sommige gevallen kunnen we daar geen onderscheid in maken (bv kwaliteit), maar als het aan komt op de intentie van de TS om iets te leren en commentaar te ontvangen dan kunnen we daar zeker naar kijken. Er zijn een aantal regels en richtlijnen afgesproken waarin staat dat het wel de intentie moet hebben iets te leren, als je wat op FK wilt plaatsen. Het is voor iedereen prettig om die te handhaven. Het heeft immers ook geen nut om naar foto's te kijken en daar op commentaar te geven als je de indruk krijgt dat het eigenlijk geen zin heeft om te reageren.

Daarnaast wil ik zeker ook aangeven dat het geen zin heeft om iemand persoonlijk aan te vallen. Dat komt vijandig en vervelend over, terwijl we (denk ik..) toch graag Bokt gezellig willen houden. Persoonlijke, oude, geschillen kunnen beter per PB besproken worden. In een topic dat soort zaken bespreken, of reageren op een manier die te herleiden is aan oude geschillen is echt niet de bedoeling. Het is voor iedereen vervelend.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:10

De 2e vind ik echt helemaal geweldig, heerlijk sweertje.
De 1e vind ik leuk, alleen stoor ik me aan die kassen,
De 3e vind ik niet echt zo, want hij is niet lekker scherp volgens mij,
en de 4e vind ik ook minder.

Maar de tweede vind ik echt helemaal super! :))