nog 2 foto's gezocht voor een cheque. wie kan mij helpen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

nog 2 foto's gezocht voor een cheque. wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 14:21

Ik hoop dat het hier goed staat anders zal het hopelijk van zelf wel op de jusite plek gezet worden.

Mijn ouders hebben een viswinkel met restaurant en op dit moment zijn wij begonnen met de verbouwing. Zelf werk ik ook fulltime in de zaak. Nu hebben wij als collega's zijnde bedacht om mijn ouders een weekend weg te sturen. Het hotel is geboekt en een collega en ik gaan samen een maand ervoor daarnaar toe om de alles te betalen en ook gaan wij eten in het restaurant waar wij ze heen gaan sturen om te regelen dat ze een vip behandeling krijgen en dat de rekening na afloop opgestuurd word.

nu ga ik dinsdag met een collega van het visbestuur die heel handig is met computers een cheque maken en ik moet daar nog wat foto's voor hebben. een mes en vork heb ik al gevonden en het logo van de zaak is ook al geregeld, maar 2 foto's kan ik maar niet naar mijn zin vinden.

Ik zoek:
een cartoon of mooie foto van een afgelegen huisje op het platteland of prairie. Als het geheel maar mooi is.
Waarom? Het hotel is net buiten de stad op het platteland.

Een lieve leuke grappige foto van 2 kalfjes, of een koe en een kalf.

het is de bedoeling dat ze na aanleiding van de cheque wel weten dat ze ergens heengaan, maar niet wie wat waar en wanneer.

we gaan de cheque geven op de opening van de winkel en schrijven dan het weekend dat hun vrij zijn op het bord, en verder zeggen wij helemaal niks }>

wie kan mij hieraan helpen? alvast bedankt

Mireille

Re: nog 2 foto's gezocht voor een cheque. wie kan mij helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 15:04

UK/Bokt is niet de plek om dit soort aanvragen te doen. Met goed Google'en (voor privé gebruik kun je alles wel gebruiken) vind je al best veel. Ook kun je de website www.sxc.hu gebruiken. Dat is een website met gratis stock beelden. Succes.