[FOTO] Ziggy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MyGuy94

[FOTO] Ziggy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 11:29

'Model' voor deze foto's is Ziggy, een 4 jarige Border Collie.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

Reacties, tips, en opbouwende kritiek zijn van harte welkom!

Anoniem

Re: [FOTO] Ziggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 12:04

Sowieso jammer dat je ze op de eerste foto na zo ontzettend klein geplaatst hebt! Vanaf zo'n klein formaat zijn je foto's lastig te beoordelen.

Verder vind ik 't eigenlijk weinig met fotograferen te doen hebben. Dit soort kiekjes kan iedereen maken....

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:43

hihi met dit commetaar hier boven heb ik ooit een keer op mijn donder gehad van iemand.....

maar tis wel zo. zit weinig fotografie in.
een hond is niet makkelijk.
maar hier eerst wat tips.

fotografeer van hond hoogte of lager. ga niet hoger staan dan je hond dat toont dus niet echt mooi op je foto

bijvoorbeeld foto 7 had je die langer genomen was ie denk ik mooiere geweest.

bijvoorbeeld bij foto3 hij is erg krap. als hij nu naar je had gekeken dan had het niet uitgemaakt. maar izjn neus komt bijna tegen de rand van de foto

verder zou ik zeggen ga het nog eens proberen. maar probeer iets speciaals in een foto te legen.
misschien eens ideetjes opdoen op google :D

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 08:19

Ze zijn allemaal vrij overbelicht, dit is jammer want opzich zou je vanuit sommige composities best een bijzondere foto kunnen maken.
Wat voor camera heb je gebruikt als ik vragen mag?

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 08:32

@ avalon: Ik heb een gewone digitale camera gebruikt een Olympus µ 1010.

@ Nouks: ik geloof niet dat jou commentaar valt onder de noemer opbouwend. Jammer hoor.

@ pinkie87: bedankt voor de tips.

@ Nouks en pinkie87: Ik dacht dat dit gedeelte van het forum ook bedoeld was voor mensen die gewoon iets meer fototechnisch commentaar willen op hun foto's dit in tegenstelling tot de 'In the Picture' gedeelten van het forum. Iedereen moet ergens beginnen en het is nuttig om tips of opbouwende kritiek te krijgen waar je mee verder kunt. Maar uit jullie reacties blijkt dat dit gedeelte van het forum zeker meer bestemd is voor de 'echte fotografen' die zogenaamd altijd bijzondere of speciale dingen op de foto zetten. Vandaar dat er meerder portretfoto en meerdere standaardfoto hier te zien zijn zeker.