[FOTO] Natuur foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elbrich

[FOTO] Natuur foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 19:22

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in bezit van een nieuwe digitale camera! :)
Daarom ben ik vorige week even aan het uit proberen geweest!
Zelf ben ik erg tevreden over het resultaat; erg goed gelukt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! :j En of jullie misschien ook tips voor me hebben?

Hou het commentaar wel netjes a.u.b.
De foto's zijn niet met een SRF gemaakt! ;)

HELAAS IS DE KWALITEIT IETS ACHTERUIT GEGAAN IVM VERKLEINEN MET PAINT !!

De foto's mogen zonder mijn toestemming niet voor andere doeleinden worden gebruikt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,
Elbrich

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 11:41

Wauw, mooie foto's hoor!! :oo Erg mooi gelukt inderdaad, even wat kritiekpuntjes. :P

1) Deze is ietsiepietsie overbelicht. En ik zie bij deze foto ook niet heel goed waarop je scherpgesteld hebt? Verder is hij ook niet heel scherp.
2) Mooie foto, erg leuk dat ze allemaal dezelfde richting uit waaien. Misschien één dingetje, de boompjes erachter. Maar dat stoort niet of zo.
3) Bij deze foto zie ik ook geen goed scherpstelpunt. En jammer is de achtergrond, met die gele kraan en zo is het wat te rommelig en te druk. Ook jammer van de scheve horizon.
4) Erg mooie foto, niets op aan te merken! :D
5) Haha, moest heel hard lachen om dat ene schaapje die in de lucht vliegt! _O- Verder mooie foto. Jammer van de scheve horizon, maar dat komt waarschijnlijk omdat je alleen naar de schaapjes hebt gekeken en daarop je rechte horizon hebt gesteld. Verder mocht hij wel een tikkeltje scherper, maar hele leuke foto verder!

Ik hoop dat je er wat mee kan en je in mijn tips kan vinden. Iig tot snel! :*

Elbrich

Re: [FOTO] Natuur foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 15:26

Dankjewel! :D Bedankt voor je handige tips! Ik kan er wel wat mee, ja! :j Idd, tot snel!! :*

Floepie86

Re: [FOTO] Natuur foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:51

De eerste 3 foto's spreken me niet echt aan.
Ik vind het saaie plaatjes, en netzoals Cisss vind ik dat je idd niet goed ziet waarop je hebt schepgesteld.
Bij de laatste foto had ik liever de schapen dichterbij gezien en minder rommelige achtergrond (hekjes e.d)

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 10:27

hazira schreef:
De eerste 3 foto's spreken me niet echt aan.
Ik vind het saaie plaatjes, en netzoals Cisss vind ik dat je idd niet goed ziet waarop je hebt schepgesteld.
Bij de laatste foto had ik liever de schapen dichterbij gezien en minder rommelige achtergrond (hekjes e.d)

Bedankt voor je reactie! ;) Ik heb géén spiegelreflex camera dus is scherpstellen en wazige achtergrond tegelijk
soms behoorlijk lastig. :o Voor de rest bedankt voor je (handige) tips. :j