[FOTO] Zeeleeuw, schelpen, boom, gans en een musje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Zeeleeuw, schelpen, boom, gans en een musje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-09 09:01

Tja, het ís wat veel maar ik wilde ze jullie toch niet onthouden... sorry trouwens voor de hele vage lijn bij het musje, dat is van een stuk van het schrikdraad. Omdat ik geen photoshop meer heb (wilde niet meer installeren?!) krijg ik het dus ook voor geen mogelijkheid meer weg. Hopelijk valt het niet te veel op...

Was trouwens wel een lastige: ze vliegen nogal vaak weg, net wanneer je ze goed in de lens hebt! (was dus een lucky shot)

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

Afbeelding
4

Afbeelding
5

Afbeelding
6

Sorry, helemaal geen inspiratie gehad voor een fatsoenlijke titel...... wat zeggen jullei van mijn foto's? Commentaar is zeer welkom!

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 09:05

Ik mis op al jouw foto's wat scherpte, bij de schelpen zie ik bijvoorbeeld niet waarop je scherpgesteld hebt. :) Verder is het musje op beide foto's onscherp en stoor ik mij ook aan dat lijntje. De zeeleeuw is ook niet scherp en je had van mij meer ruimte er omheen mogen laten. 5 en 6 zijn overbelicht en er zit (door de zon) een waas overheen. Succes! ;)

CoonArt

Re: [FOTO] Zeeleeuw, schelpen, boom, gans en een musje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-09 09:07

Snap zelf ook niet hoe dat komt met die zweem... op mijn camera is het musje superscherp, steller zeeleeuw trouwens ook...

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 09:22

HorseyDude schreef:
Snap zelf ook niet hoe dat komt met die zweem... op mijn camera is het musje superscherp, steller zeeleeuw trouwens ook...

Uploaden he. Heb ik zelf ook altijd. Op mijn camera is de foto dan prachtig, maar zodra ze op de computer komen te staan denk ik toch, volgens mij waren ze scherper?!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 07:54

Cisss schreef:
HorseyDude schreef:

Uploaden he. Heb ik zelf ook altijd. Op mijn camera is de foto dan prachtig, maar zodra ze op de computer komen te staan denk ik toch, volgens mij waren ze scherper?!
Ik doe het altijd met Photobucket via de bulkuploader... maar zo te zien gaat op die manier de kwaliteit van de foto's ten gronde! (Had de foto's vantevoren een beetje de kleur bewerkt + tikkie verscherpt) Maar zo te zien mocht het niet baten... |( Oja, het geheim van de zweem is opgelost: vuile vieze lens! :o

Marchador

Re: [FOTO] Zeeleeuw, schelpen, boom, gans en een musje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 14:17

Ik vind dat musje echt heel erg leuk :j
Zo krijg ik ze niet op de foto.. bij mij vliegen ze altijd weg :+