[FOTO] Brandweer Loppersum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Markkie8

[FOTO] Brandweer Loppersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 21:18

Vanavond even een bliksem bezoek gebracht aan de kazerne van de brandweer Loppersum.
We hebben het brandweervoertuig voor de kazerne gezet met de zwaailichten aan (dit trok uiteraard ook wel weer de enige aandacht van buurtbewoners). Achteraf hadden we hem beter even buiten het dorp in totale duisternis kunnen plaatsen. Maar ik heb afgesproken met één van de brandweermannen om binnenkort een fotoshoot te maken van dit voertuig.

Afbeelding

Ik ben benieuwd naar de meningen over deze foto.

Groetjes,
Mark.

Irene2

Re: [FOTO] Brandweer Loppersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:23

Ik vind de lichten erg mooi uitkomen. Het was erg mooi geweest als je de wagen zonder storende achtergrond op de foto had kunnen zetten :) Nu zie je het gebouw erachter vrijwel direct.
inderdaad in het donker zetten zou heel gaaf effect geven.

succes met de shoot van de brandweerman

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:25

Ben erg benieuwd naar de shoot!
Want ik vind de achtergrond erg storend, de lichten komen hierdoor minder mooi uit (het moet meer knallen zeg maar). Hoewel de lichten wel goed op de foto zijn gezet! Mooi gedaan :)

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 15:24

Dankje. Bij het maken van deze foto had ik de kazerne verlichting ook totaal overbelicht gekregen. Dit heb ik gelukkig met lightroom en photoshop deels kunnen herstellen. Volgende keer rijden we het voertuig net even buiten het dorp voor het echte donker.

Bedankt voor de reacties! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 11:00

Ik vind ook de kazerne te veel aandacht trekken. Had je niet even het licht daar uit kunnen doen, de deuren dicht kunnen doen, zoiets dergelijks?

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 20:50

Dat had ik wel willen doen, helaas gaat alles bij deze kazerne automatisch. En moet je dus circa 10 minuten wachten voor de deur automatisch sluit en de lampen gaan pas een kwartier daarna uit.

Groetjes,
Mark.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:50

Dan wacht je 25 minuten... Je moet natuurlijk wel wat over hebben voor een goede foto ;)

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:54

Nouks schreef:
Dan wacht je 25 minuten... Je moet natuurlijk wel wat over hebben voor een goede foto ;)

Ik was niet de enige die stond te wachten helaas, anders had het gekunt. Maar ik ben zelf niet instaat het voertuig weer naar binnen te zetten en weer uitruk gereed klaar te zetten. De brandweerman die hierbij aanwezig was stond nogal op tijd. Als die de tijd had gehad hadden we nog binnen rustig een kop koffie kunnen drinken.

Groetjes,
Mark.