[FOTO] Tips !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

[FOTO] Tips !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 14:09

Ik heb een maand geleden een mini fotoshoot gedaan met Elzemieke en Lisanne.
Ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind. Ik fotografeer met een Finepix S1000 fd.
Ik heb nog veel meer foto's allen ik vond deze het leukst :D
Hou het netjes :D
niemand mag de foto's opslaan ! overal zit een © op

Afbeelding
Deze vind ik het mooist :D

http://i36.tinypic.com/r2vz45.jpg
Deze hebben ze zelf gemaakt ik was even iets pakken

Afbeelding

Afbeelding
Jammer van de achtergrond

Afbeelding
te licht |(

Afbeelding

Groetjes Esmee :D
Laatst bijgewerkt door Mireille op 15-10-09 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2de foto in link, omdat je deze niet zelf hebt gemaakt. Zie de regels van FK.

Rennie89

Re: [FOTO] Tips !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:22

ikzelf vind dit geen interesante foto's, niet zulke supercomposities, overbelichting en bij sommige vind ik de omgeving wat storend. en jammer dat er geen scherpte-diepte is.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:13

lifaya schreef:
ikzelf vind dit geen interesante foto's, niet zulke supercomposities, overbelichting en bij sommige vind ik de omgeving wat storend. en jammer dat er geen scherpte-diepte is.

Hier ben ik het mee eens.

Overigens dacht ik op foto 1 dat het rechter meisje konijnenoren op had, maar dat waren dus de zolen van haar schoenen... Probeer daar ook op te letten bij het fotograferen! :)

Vraag bij foto 2; wat zijn die roze strepen boven haar ogen? Is dat haar make-up of is dat zo bewerkt in Paint?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 11:15

Weten Lisanne & Elzemieke dat ze hier staan? Vorige keer was Lisanne er ook al niet blij mee dat je Bambie op bokt had gezet!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 16:15

Ik dacht dat ze bij F1 bunny oortjes op had. Kijk goed naar de omgeving en storende elementen.

Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:38

Inderdaad goed op de achtergrond letten! Bovendien goed letten op houding van je modellen, je eigen positie ten opzichte van hen en je composities. Let ook op de positie van het licht. Vooral veel dooroefenen.

Vind 't stiekem best jammer dat die ene foto die je niet zelf gemaakt hebt eigenlijk de meest interessante foto van allemaal is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:44

Leuke vriendinnenfoto's, maar hebben met fotograferen niet heel veel van doen. Dit is knopjedrukken. Niet erg hoor, absoluut niet, maar persoonlijk had ik ze niet op FotoKunst geplaatst maar ergens in een huiskamer als verslagje van een gezellige middag ofzo.