Ik heb hier nog bijna geen potloodtekeningen geplaatst. dus ik dacht ik laat jullie mijn tekeningen zien.
Ik heb de potloden in augustus gekocht. En ben toen meteen aan de slag gegaan.
Het zijn trouwens bruynzeelpotloden. op courantpapier.

Mijn allereerste tekening. gemaakt rond 18 augustus

19 augustus. Het moet m'n hond voorstellen. Maar het was nog te moeilijk. Dus ben ik er maar weer mee gestopt. Maar om een eerlijk beeld te geven plaats ik hier álles wat ik in tussentijd gemaakt heb.

Zelfde middag gemaakt. Om een beetje te kijken hoe het mengt/in elkaar overloopt.

Mijn eerste paard. Ik zag zóveel mooie werken hier in kleur, en toen dacht ik. Dat probeer ik ook.
Helaas lukte het niet zoals ik wou. en ben ik dus gestopt.

Maar de volgende dag zag ik weer een super mooie foto van een shetje.
ik kon het niet laten te beginnen, Maarja. ook nu was het nog véel te moeilijk. dus ben ik maar weer gestopt.
Toen heb ik een tijdje niet met deze potloden getekend. Het lukte niet, en had niet de zin om toch nog te beginnen.
Ik zag hier een topic met ook iemand die weer wou beginnen met potloden (TE5 als ik me niet vergis)
Het zag er zogoed uit dat ik ook ben begonnen om wat te proberen.
En toen lukte het
En ik was blij
.
deze is dus ong. drie weken geleden gemaakt schat ik. Ik begon het leuk te vinden met al die kleurtjes.

toen ik die haan af had, ben ik ook meteen begonnen met die koe. die had ik vrij snel af, en ik ben super ttrots op het ene oor (voor ons linker kant)

Dit is mijn huidige werkje. vorige week aan begonnen
close up veulentje

Ik hoop dat dit mag. En voor de mensen die ook vast zitten, gewoon eventjes wachten, en later nóg eens proberen. Misschien lukt het dan wel

Groetjes Sprietlover