Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MlieZ88 schreef:Nou, normaal teken ik na van bestaande afbeeldingen maar ik had al zolang niet meer iets uit mijn hoofd gedaan! Trouwens, het is geheel mijn eigen stijl en het is iedereen vrij om elke week iets te posten. (Ik post trouwens meer bij FK dan bij UK, dus élke tekening posten die ik maak hier te posten lijkt mij een beetje onzinpraat) Tja, ik ben dan wel niet goed in verhoudingen maar dat is ook beetje een kleine handicap van mij...het lijkt mij niet nodig om elke tekening die je maakt hier op bokt te zetten...
waar wil je nou feedback op hebben dan?
het zijn gewoon wat lijnen die je zelf hebt bedacht, dus wat kan een ander daar nou van vinden?
dat zelfde geld ook voor je paardentekeningen. het mag dan wel een 'eigen stijl' zijn, maar je tekent puur lijnen
die ook meestal niet met verhouding in elkaar staan.
ik kan dus ook op deze tekening geen feedback geven, anders dan dat ik minder zou posten als ik jou was OF werk waar feedback op te geven valt...
MlieZ88 schreef:Meis, in kunst is álles mogelijk! Kijk maar eens bijv naar Karel Appel met zijn vervormde hoofden of naar Vincent van Gogh (die kamer met dat bed... álles uit verhouding maar is nu een fortuin waard!) Trouwens, het is voor mij ook weer eens wat anders dan alleen paarden/dolfijnen/wat-dan-ook-nagetekent-uit-boeken! Dit is finaal uit mijn hoofd gedaan en dan ook nog eens voor de allereerste keer. (believe it or not!) Ik zet er altijd een voorbeeldfoto bij, maar zie je nu een voorbeeldfoto? Nee! Aan de andere kant (wat niet op de foto staat) wil ik ook nog een eenhoorn plaatsen... de draak kijkt nu nog ergens naar, maar wat...?ja maar als je dan een portret maakt en het is vervolgens totaal uit verhouding, dat kan volgnes mij niet
dan moet je het geen portret noemen haha
ik zou nl geen portret van mijn paard willen en dattie dan vervolgens niet op een paard lijkt en dan ook nog eens op die van de buurvrouw haha
Draak laat ik zo, Evelijk_, nu het is dus de beurt aan het witte vlak!!!!!!!!