mooie kleuren, opzich wel leuk maar vind het model niets toe voegen de foto's zeggen me niets
Cyn_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-09 15:18
Wil je uitleggen wat ik de volgende keer kan verbeteren? zo kan ik er namelijk niet zo veel mee.
Falderal
Geplaatst: 28-09-09 15:38
Mooie kleuren, het idee is leuk. Maar zoals Xeen al zei, het model voegt niks toe aan de foto. De foto wordt er niet mooier/leuker van zeg maar.
Foto 1 had de doek meer mogen wapperen voor het juiste effect en ik vind het erg jammer dat je model haar gezicht er maar half op te zien is. Foto 2 vind ik niet erg bijzonder, doet me niks. Zou leuker zijn geweest als je haar gezicht zou kunnen zien, met een spontane/vrolijke uitdrukking ofzo. Dan krijg je een beetje een pretfoto (of hoe je het ook wilt noemen) waarop je ziet dat het model lol heeft. Zo zie je alleen een meisje met een doek over haar hoofd. Foto 3 vind ik teveel en te harde schaduwen hebben. Het linkerdeel van haar gezicht is overbelicht en de rechterkant heeft juist te veel donkere plekken. Probeer je model zo te draaien dat je bijv. niet een hele schaduw van haar neus over haar gezicht ziet lopen. Het licht is erg hard en fel, probeer eens op een ander tijdstip te gaan zodat je ander licht hebt. Vroeg in de ochtend of later in de avond geeft vaak het mooiste licht.
Hoop dat je er wat aan hebt .
Cyn_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-09 15:49
Bedankt voor je reactie In sommige dingen kan ik me wel vinden, 3 heeft idd harde schaduwen. Maar mijn bedoeling was ook niet leuke portretten, wil ook meer richting kunst. Hopelijk wordt dat ook begrepen
Jammer dat het er maar 3 zijn. Ik vind die eerste zelf het vetst, want alles is een beetje blanco qua kleur en dan in het midden zoveel kleur. Da's hip.
Ze zijn wel mooi kwa kleur, vind het wel jammer dat op foto 1 ze der arm voor der gezicht heeft..zelfde geld voor foto 2 ik zie liever het model dan die doek..foto 3 vind ik wel mooi, alleen let op hoe het licht valt