En afblijven.
Is van mij. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Is van mij. 
. Dat is zonde.
.
vind het heel gaaf hoe het haar het gezicht omkadert.
Ik heb er niks mee. En op deze foto vind ik het ook niet mooi uitkomen. Het haar steekt er heel raar van de huid af.. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar het is zal maar zeggen niet echt een geheel. Het neustopje ziet er ook vreselijk plat uit.
De huid is trouwens helemaal niet veel gesmooth, heb vooral gewoon oneffenheidjes weggehaald met een layer en verder issie gewoon van haarzelf al mooi glad.
Bedankt voor de reacties allemaal! 
Waarschijnlijk ook omdat er geen idee is van het werk wat erin zit, en waarom, en hoe.. En dat geeft natuurlijk ook niets, maar wat ik bedoel te zeggen; ik blijf niet altijd dezelfde foto's plaatsen. Ook wel eens wat anders. En soms ook voor andere doelen, die ik dan toch hier laat zien. Maar dan merk ik gewoon dat bokt een bepaalde smaak heeft (over 't algemeen natuurlijk) en niet echt openstaat of goed kijkt naar andere punten.
Maar bijv. opmerkingen over een shirtje wat irriteert 'omdat het bijna tegen overbelichting aan zit'.. Tsjah, dan ga je een foto bekijken en zoeken naar kritiekpunten. Mág hoor, maar zo ga ík er niet mee om en daarom heb ik aan zo'n opmerking niets. (No offense Escha)
Ik ben normaal ook van wat meer contrast in de foto maar misschien moet ik daar eens van afstappen.

?
Ik kan het hooguit wat verminderen, maar echt weghalen is voor MIJ geen optie. Faux schreef:Het vervelende van veel supergave knallende wauw-foto's plaatsen is dat daarna iedereen alleen nog maar dat van je verwacht.

Faux schreef:Maar bijv. opmerkingen over een shirtje wat irriteert 'omdat het bijna tegen overbelichting aan zit'.. Tsjah, dan ga je een foto bekijken en zoeken naar kritiekpunten. Mág hoor, maar zo ga ík er niet mee om en daarom heb ik aan zo'n opmerking niets. (No offense Escha)
.
.
Dat bedoelde ik ermee.