Hier het resultaat, en tips zijn zeer gevraagd en ik ben niet van suiker en smelt niet van flink wat commentaar
De foto's zijn gemaakt met een Sony Alpha 200. Er staat © op die ik er vergeten op te zetten ben 
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hier het resultaat, en tips zijn zeer gevraagd en ik ben niet van suiker en smelt niet van flink wat commentaar
De foto's zijn gemaakt met een Sony Alpha 200. Er staat © op die ik er vergeten op te zetten ben 

Daar komt bij dat ie niet scherp is en ik mis wat contrast.
Ik had hem alleen anders gecropt zodat het onderwerp dus niet in het midden staat. Dan is een foto leuker om naar te kijken. Alleen had ik persoonlijk een ander gedeelte van de rozen beter in beeld gehad.
Deze had ik wel dichterbij genomen en schuiner richting voorkant bloem. En anders gecropt.
) en daar van te leren. Probeer verschillende hoeken uit met fotografern en let op de zon en je belichting. Als je op M fotografeert (wat ik doe) pas ik de ISO aan aan de hoeveelheid zon. Probeer ook nooit tegen de zon in te fotograferen.
En als je wat kleur mist kan je altijd het contrast omhoog gooien met het nabewerken...
Dat de meeste kleuren een beetje saai en suf zijn dat is zeker waar maar met een rouw boeket verwacht ik ook niet veel spannende kleuren (kon jij ook niet weten hoor
) Bij de laatste stoorde ik mee ook heel erg aan dat voorste bloemetje. En het is ook zeker waar dat die 5e had uitgezoomd moeten worden
En de foto's zijn idd ook binnen gemaakt 

)